ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: پاسخگویی به شبهات و بصیرت افزایی در فضای مجازی باید از سیاست های مورد توجه مسئولان کشور باشد.

وی روز یکشنبه در دیدار ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی مجازی کشور اظهار داشت: در شرایط کنونی که دشمنان اسلام توطئه های گسترده ای را علیه اسلام از طریق فضای مجازی انجام می دهند ما باید شناخت دقیقی از نقشه های شوم آنان داشته باشیم و به مقابله با آنها بپردازیم.

آیت الله حسین نوری همدانی گفت: باید همواره بیدار، هوشیار و مقاوم باشیم تا بتوانیم توطئه دشمنان و تبلیغاتشان را در فضای مجازی خنثی کنیم.
وی دشمن شناسی را از اصول مورد تاکید اسلام دانست و گفت: به همین جهت باید پاسخگویی به شبهات و بصیرت افزایی را همواره مورد تاکید قرار دهیم.
آیت الله نوری همدانی گفت: درجنگ سخت ابزار و ادوات جنگی سلاح بود اما در جنگ نرم بصیرت سلاح است.
وی با تاکید بر ارتباط بیشتر شورای عالی مجازی کشور با حوزه علمیه قم اظهار داشت: مسائل اسلام فقط نماز، آداب فردی و این گونه مسائل نیست بلکه سیاست ، اقتصاد و فرهنگ هم جزء اسلام است که باید نسبت به این مسائل نیز حساس بود .
وی گفت: نظام اسلامی ادامه غدیر است و خدمات و فعالیتها در راستای مقابله با توطئه های دشمنان باارزش و مهم می باشد.
دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور نیز در این دیدار گفت: کشور در تولید محتوا در فضای مجازی باید تلاش گسترده ای انجام دهد و در زمان حاضر تلاش گسترده ای را دراین زمینه آغاز کردیم.
به گزارش ایرنا ، ابوالحسن فیروزآبادی ادامه داد: ما همت خود را برآن گذاشته ایم که سنت های حسنه و مسائل جدید را از طریق فضای مجازی رواج دهیم چرا که این فضا برای تبلیغات اسلام دارای اهمیت بسیاری است.
وی با اشاره به جلسه شب گذشته خود با رئیس جمهوری گفت: وی تاکید کرد که جلسات به صورت مرتب برگزار شود و ما مصوباتی را آماده کریم تا بتوانیم شرایط بهتری را در فضای مجازی ایجاد کنیم.
فیروزآبادی خاطرنشان کرد: درخصوص بازیهای رایانه ای نیز تصمیمات خوبی گرفته شده است که امیدواریم هرچه زودتر اجرایی شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">