ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سئول با وزیر علوم و ارتباطات کره جنوبی دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات که به دعوت همتای کره ای خود برای شرکت در کنفرانس وزرای ارتباطات و دیجیتال کشورهای عضو کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه (اسکاپ) به سئول سفر کرده، با وزیر علوم و ارتباطات کره جنوبی دیدار کرد.

در این دیدار که صبح روز پنجشنبه به وقت محلی انجام شد، وزیر ارتباطات با اشاره به سیاست دولت سیزدهم مبنی بر توسعه روابط با کشورهای مختلف و نیز با اشاره به شصتمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک با کره جنوبی، آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط با کره جنوبی بویژه در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات را اعلام کرد.

در این دیدار دو جانبه، وزیر ارتباطات کشورمان با اشاره به پیشرفت های کشور کره در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و توسعه پلتفرم های بومی در این کشور گفت: ایران نیز همچون کره جنوبی به دنبال بهره گیری حداکثری از ظرفیت های فناوری های نوین ارتباطی است تا زندگی را برای مردم تسهیل کند.

وی ضمن معرفی برخی از پلتفرم های ایرانی در حوزه های مختلف، بر آمادگی شرکت های ایرانی در تبادل دانش و تجربه با شرکت های کره ای تاکید کرد.

وزیر علوم و ارتباطات کره جنوبی نیز در این دیدار با توجه به سابقه تاریخی روابط دو کشور و نامگذاری خیابانی در سئول به نام «تهران»، بر حفظ روابط بین دو کشور تاکید کرد.

وی همچنین ضمن اشاره به ظرفیت های دو طرف در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، از توسعه همکاری ها در این بخش استقبال کرد. در این نشست دو طرف توافق کردند که تشکیل یک گروه کاری مشترک برای توسعه روابط دو کشور در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات پیگیری کنند.

 

وزیر ارتباطات تایلند: پیشرفت‌های ایران در توسعه پلتفرم‌های دیجیتال بومی قابل‌ تحسین است
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه برگزاری کنفرانس وزرای ارتباطات و دیجیتال عضو اسکاپ در سئول با وزیر توسعه اقتصاد دیجیتال کشور تایلند دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه سفر فشرده خود به کره جنوبی برای شرکت در کنفرانس وزاری ارتباطات و دیجیتال عضو اسکاپ که با حضور 17 کشور در سطح وزیر و معاون وزیر برگزار شده است، با Ucharal Naym-Osor، وزیر توسعه اقتصاد دیجیتال کشور تایلند دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر ارتباطات تایلند در ابتدای این دیدار، ضمن تحسین پیشرفت اپلیکشن ها و خدمات دیجیتال بومی در ایران خواستار همکاری بیشتر و شراکت پایدار دو کشور در توسعه صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد.

وی همچنین برای حضور در ایران و امضای تفاهم نامه همکاری در جهت ارتقای سطح تعاملات ابراز علاقه کرد.

عیسی زارع پور نیز با اشاره به سوابق همکاری ها و تعاملات قبلی دو کشور در این حوزه، از تداوم تعاملات و نشست های مشترک تا نیل به ایده های عملی در راستای تعریف اقدامات و پروژه های مشترک استقبال کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">