ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور از تولید کتابهای الکترونیکی و گویا در این کانون از امسال با هدف استفاده از فناوریهای نوین خبر داد.

علیرضا حاجیان زاده روز شنبه به خبرنگاران در سمنان گفت: تاکنون 20 عنوان کتاب الکترونیک در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور تولید شده و تا پایان سال 94 تعداد 10 عنوان کتاب الکترونیکی دیگر نیز تولید و به پنج زبان ترجمه می شود.

وی با اشاره به عضویت کودکان نابینا در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، افزود: تولید کتابهای گویا نیز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در دست اقدام است.
حاجیان زاده تاکید کرد: برای کودکان و نوجوانان با نیازهای خاص، شامل کودکان دارای مشکلات جسمی حرکتی و نابینا و ...، مراکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پنج مرکز در تهران راه اندازی شده است و تا پایان سال 94 در تمام مراکز استانها راه اندازی می شود.
به گزارش ایرنا وی از راه اندازی سامانه تلویزیون اینترنتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور(IPTV) روز دوشنبه بیستم مهر 94 در تهران خبر داد و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با راه اندازی این تلویزیون، امکان دسترسی کودکان در هر زمان و مکان به فیلم های مناسب شرایط سنی آنها را فراهم کرده است.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور یاد آور شد: یک میلیون و 300 هزار نفر در کانونهای زبان خارجی و حدود یک و نیم میلیون کودک و نوجوان در کتابخانه های مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور عضویت دارند.
علیرضا حاجیان زاده همزمان با هفته ملی کودک، سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سمنان را افتتاح کرد و این مجموعه با افتتاح این بخش تکمیل شد.
پانزدهم تا بیست و یکم مهر هفته ملی کودک نامگذاری شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">