ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رد پیشنهاد افزایش تعرفه تلفن ثابت

| دوشنبه, ۷ خرداد ۱۳۸۶، ۰۳:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

رییس کمیته مخابرات مجلس، گفت: کمیسیون صنایع مجلس پیشنهاد افزایش 16 درصدی تعرفه تلفن ثابت و 7 درصدی تعرفه تلفن همراه که از سوی دولت مطرح شده را نپذیرفت.

دکتر رمضانعلی صادق زاده، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، حذف کد بین شهری و استانی شدن شماره‌‏های تلفن در کشور را به دلیل استفاده آسان‌‏تر اقشار کم درآمد جامعه از شبکه مخابراتی کشور عنوان کرد و گفت: در قانون بودجه 86 مصوبه‌‏ای مبنی بر یکسان‌‏سازی کد شهرها و روستاهای هر استان به تصویب رسید و دولت ملزم به اجرای آن شد.

وی ،افزود: در راستای اجرای قانون بودجه سال 86 مبنی بر حذف کد بین استانی باید حتی المقدور شماره مشترکین حفظ شده و تغییر نامبرینگ صورت نگیرد و در صورتی که حذف کد بین شهری مستلزم تغییر نامبرینگ بود باید هزینه مشترکین پرداخت شود، چرا که بخشی از مشترکین از شماره تلفن‌‏های خود استفاده تجاری می‌‏برند که تغییر آن‌‏ها سبب متضرر شدن مشترکین می‌‏شود.

دکتر صادق زاده، با بیان این که کمیسیون صنایع مجلس با افزایش 16 درصدی تعرفه تلفن ثابت موافقت نکرده است، یاد‌‏آورشد: در صورتی که حذف کد بین شهری باعث کاهش درآمد دولت شود باید از طریق شورای اقتصاد نسبت به تعرفه جدید اقدام شود.

وی، با بیان این که افزایش تعرفه تلفن ثابت و تلفن همراه حتمی نیست، افزود: تنها در صورت کاهش درآمد مخابرات، شورای اقتصاد می‌‏تواند تعرفه جدید را ابلاغ کند.

  • ۸۶/۰۳/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">