ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس جمهور دولت یازدهم و نامزد دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری گفت: ارتباط جوانان و ملت با دنیا را به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سپردم تا مردم برای تماس با جهان، دیگران و به دست آوردن اطلاعات، احساس نگرانی نکنند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دکترحسن روحانی رئیس جمهور دولت یازدهم و نامزد دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری شب گذشته در شبکه یک سیما در مقابل دوربین ، با مردم سخن گفت .

وی با اشاره به اینکه مسائل پیچیده جامعه با حرف و شعار حل نمی شود؛ افزود:  ارتباط جوانان و ملت با دنیا را به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سپردم تا مردم برای تماس با جهان و دیگران و به دست آوردن اطلاعات، احساس نگرانی نداشته باشند.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه افتتاح به معنی اعتماد و سرمایه گذاری است؛ افزود: با استفاده از شرکتهای دانش بنیان و فناوری می توانیم اشتغال ایجاد کنیم.

وی به ایجاد 100 هزار شغل از طریق فناوری اطلاعات با بهره گیری از اینترنت و شبکه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: امروز بسیاری از مشاغل از طریق اینترنت به وجود می آید.

دکتر روحانی صادر شدن صنایع دستی توسط روستائیان و جذب گردشگر از طریق شبکه های اجتماعی را مهم ارزیابی کرد و گفت: اکنون 27 روستا در دولت یازدهم به اینترنت تجهیز شده اند.

رئیس جمهور دولت یازدهم تصریح کرد : مگر می توانیم نشاط در جامعه را ایجاد کنیم بدون اینکه فضای ارتباطات را تسهیل کنیم.

وی به ایستادگی در برابر فشارها اشاره کرد و گفت: خوشبختانه توانستیم فیبرنوری را به اقصی نقاط کشور برسانیم تا مردم بتوانند از این امکانات استفاده کنند که براساس آن می شود اشتغال ایجاد کرد.

دکتر روحانی با بیان اینکه لازم است مردم را به آینده امیدوار کنیم؛ افزود: مگر می شود به فکر اشتغال ، تولید و رونق اقتصادی در کشور باشیم در حالی که فضا را برای اقتصاد رقابتی نکنیم.

رییس جمهور با اشاره اینکه نباید کارآفرینان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی را بترسانیم افزود: در پی اشتغال گسترده برای  همه اقشار جامعه هستیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">