ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رونمایی سونی از نخستین گوشی بی‌حاشیه

| يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

31 آگوست 2017 شاهد رونمایی اولین گوشی هوشمند سونی مجهز به نمایشگر بدون حاشیه در آلمان خواهیم بود.
به گزارش خبرآنلاین، سونی یک روز قبل از استارت نمایشگاه ایفا / IFA 2017 مراسم خاص رونمایی برای خود تعریف کرده و قرار است اولین نمایشگر واقعی بدون حاشیه را در این نمایشگاه به رخ رقبا بکشد.
  ماه گذشته کمپانی ژاپنی JDI (سونی در کنار توشیبا و هیتاچی مالک ژاپن دیسپلی است) اولین نمایشگر 6 اینچی فول اکتیو با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل را رونمایی کرد و قریب به یقین از این نمایشگر برای ساخت اولین گوشی متفاوت خود بهره برده است.
در واقع سونی به جمع کمپانی‌هایی مانند سامسونگ و ال جی پیوسته است که اولین نمایشگرهای جهان با نسبت نمایشگر به بدنه 18:9 را برای گوشی های پرچمدار ساخته‌اند.
علاقه‌مندان به دیدن فیلم روی گوشی یا انجام گیم لذت خاصی با این نوع نمایشگرها می برند و این درحالی‌است که اغلب نمایشگرهای کنونی از استاندارد 16:9 بهره می‌برند.
کارشناسان می‌‎گویند تا دو سال آینده انواع نمایشگ‌های 18:9 به اوج تولید خود می‌رسند و به همین دلیل کمپانی‌هایی مانند سامسونگ در حال دریافت سفارش تولید نمایشگرها بدون حاشیه از سوی اپل و ... و ساخت کارخانه‌های تولید این محصول هستند.

  • ۹۶/۰۴/۱۱

سونی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">