ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رگولاتوری همایش مجوزدهی برگزار می‌کند

| يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۳:۴۷ ب.ظ | ۲ نظر

در همایش مجوزدهی و توسعه خدمات ارتباطی، روند مجوزدهی و اعمال مقررات در حوزه خدمات اینترنتی که این روزها دغدغه اصلی شرکت‌های فعال در این حوزه است، بررسی خواهد شد.

به گزارش فارس، در آستانه دومین سال فعالیت دولت یازدهم و با توجه به اهمیت برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در حوزه توسعه خدمات ارتباطی، همایشی در روز دوشنبه 24 شهریورماه 1393 برگزار می‌شود.

در این همایش، علاوه بر بررسی روند توسعه خدمات ارتباطی در کشور و ورود اپراتورهای مجازی تلفن همراه در حوزه ارتباطات سیار کشور، روند مجوز دهی و اعمال مقررات در حوزه خدمات اینترنتی که این روزها دغدغه اصلی شرکت‌های فعال در این حوزه است، بررسی خواهد شد.

در این گردهم آیی، با توجه به فراخوان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در طرح ساماندهی و اصلاح ساختاری پروانه‌های حوزه ارتباطات ثابت کشور، میزگردی با حضور مدیران ارشد سازمان تنظیم و نمایندگان بخش خصوصی برگزار خواهد شد.

آشنایی بیشتر سرمایه‌گذاران حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از فرصت های آتی سرمایه‌گذاری در این حوزه از جمله اهداف این رویداد است.

  • ۹۳/۰۶/۲۳

نظرات  (۲)

این کنفرانس را سازمان تنظیم برگزار می کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این خبر کذب است رگولاتوری چنین کنفرانسی را برگزار نکرد.گروه علمی تحلیلی طیف این کنفرانس را دیروز برگزار کرد و فرصتی در اختیار رگولاتوری و شرکت های اینترنتی قرار داد تا در فضایی مناسب با هم تعامل و گفتگو کنند... جای بسی تاسف است که بدون اینکه از صحت خبر مطمئن شوید آن را منتشر می کنید....
واقعا شما خودتان متن خبر را خوانده اید که تیتر می زنید رگولاتوری همایش برگزار می کند؟؟؟؟؟؟؟؟ این کنفرانس را گروه طیف برگزار کرد و برای رگولاتوری و شرکت های اینترنتی فضایی مناسب جهت تعامل و گفتگو ایجاد کرد.... پیشنهاد می کنم اول متن خبر را بخوانید و بعد تیتر برای آن انتخاب کنید....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">