ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سمینار برنامه‌ریزی استراتژیک ICT برگزار می‌شود

| چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۸۵، ۰۳:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

سمینار تخصصی برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات و ارتباطات، ‪۲۵‬ مرداد ماه امسال در تهران برگزار می‌شود.
سمینار مذکور از سوی موسسه مدیریت و توسعه و با حمایت وزارت ‪ ICT‬و دیگر سازمان، ارگان‌ها و شرکت‌های مرتبط با موضوع فناوری اطلاعات، برگزار خواهد شد.
به گزارش ستاد خبری این سمینار، توسعه و ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش در زمینه مباحث ‪ ،ICT‬تبادل دستاوردها و تجربیات سازمان‌ها و شرکت‌های برتر در زمینه برنامه‌ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات، آشنایی باچهارچوب و متدولوژی‌های برنامه ریزی اطلاعات با نگرش استراتژیک در سطح سازمان‌ها، از اهداف این سمینار یک روزه است.
بنا براین گزارش، معماری سازمانی ‪ ،EA‬طرح جامع فناوری اطلاعات (‪،(ITMP‬ طرح جامع سیستم‌های اطلاعاتی (‪ ،(ISMP‬برنامه ریزی پروژه‌های فناوری اطلاعات، تدوین استراتژی‌های کسب و کار الکترونیکی و برنامه‌ریزی استراتژیک از محورهای این سمینار به شمار می‌رود.
فرآیندهای برنامه ریزی فناوری اطلاعات، برنامه ریزی منابع سازمانی و همچنین آشنایی با روش‌ها و متدولوژی‌های جامع برنامه ریزی استراتژیک ‪ICT‬ از دیگر محورهای این همایش است.
مدیران و برنامه ریزان سازمان‌های دولتی، عمومی و خصوصی کشور و دست اندرکاران برنامه‌ریزی مبتنی بر ‪ IT‬درسازمان‌ها و دانشجویان رشته‌های مهندسی و مدیریت فناوری اطلاعات از مخاطبان این سمینار هستند.
این همایش با همکاری دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دانشگاه شاهد، دانشگاه رابرت اسچومن، شرکت دلفی آلمان، انجمن مدیریت ایران، موسسه مدیریت و توسعه در سالن همایش‌های بین‌المللی خرد برگزار می‌شود.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اینترنتی ‪ WWW.Allcoferences.ir‬مراجعه کنند.

  • ۸۵/۰۳/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">