ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سوم خرداد تالیا واگذار می‌‏شود

| شنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۵:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

واجدین شرایط دریافت سیم کارت اعتباری تالیا می‌‏توانند با در دست داشتن اصل و رونوشت شناسنامه ، کارت ملی عکس‌‏دار و یا گذرنامه معتبر و نیز اصل فیش 452 هزار ریالی واریزی به حساب سپهر شماره 0100555555001 بانک صادرات (قابل واریز در کلیه شعب تنها در تاریخ‌‏های تعیین شده به مراکز ارایه این نوع سیم‌‏کارت مراجعه کنند.
به گزارش خبرنگار ایلنا، مراسم قرعه‌‏کشی مرحله دوم سیم‌‏کارت‌‏های اعتباری تالیا امروز با حضور مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران و مدیرکل دفتر مشارکت‌‏های بخش خصوصی شرکت مخابرات برگزار شد.

دکتر زارعیان ، با اشاره به حدود 686 هزار ثبت‌‏نام دوره اول تالیا ، اظهارداشت: در مرحله اول 650 هزار نفر سیم کارت خود را تحویل گرفته و 336 هزار نفر نیز برای تحویل مراجعه نکرده‌‏اند ، در این مرحله قرعه‌‏کشی سیم‌‏کارت برای 100 هزار نفری است که سیم کارت خود را تحویل نگرفته‌‏اند.

وی ، گفت: قرعه‌‏کشی بر اساس حروف الفبا انجام خواهد شد و بعد از واگذاری 100 هزار سیم کارت اعتباری در تهران مراحل بعدی توسعه انجام می‌‏پذیرد.

دکتر زارعیان ، با اشاره به واگذاری سیم کارت‌‏های این مرحله از سوم خرداد ماه ، یادآور شد: روش واگذاری در 6 ایستگاه تالیا براساس منطقه شهرداری خواهد بود و تنها تفاوتی که این مرحله با دوره قبل دارد ، این است که در این واگذاری نیاز به قبض پستی نیست.

وی، گفت: برای حفظ کیفیت شبکه ، واگذاری 100 هزار سیم‌‏کارت در 3 مرحله اجرا می‌‏شود که پیش‌‏بینی می‌‏شود کیفیت شبکه به حد مطلوب رسیده باشد.

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ، در خصوص توسعه گسترش تالیا در استان‌‏های کشور نیز ، گفت: تالیا در 15 مرکز استان آمادگی واگذاری پیدا کرده که از 15 خرداد ماه جاری این واگذاری‌‏ها آغاز خواهد شد و در حال حاضر شبکه تالیا در مراکز این استان‌‏ها روشن و قابل استفاده است.

وی ، افزود: مراکز استان‌‏های خراسان رضوی ، تبریز ، قم ، زاهدان ، ایلام ، قزوین ، زنجان ، شیراز ، اصفهان و سمنان از جمله استان‌‏هایی است که تالیا واگذار می‌‏شود.

همچنین ، در این مراسم معاون دفتر مشارکت‌‏های بخش غیردولتی شرکت مخابرات ، با اشاره به فاکتورهای حیثیت شبکه تالیا در این مرحله ، خاطرنشان کرد: از دیدگاه ما شبکه تالیا دارای کیفیت قابل قبولی است.

وی ، افزود: آنتن‌‏دهی تالیا در متروی تهران جزء برنامه‌‏های بعدی این شرکت خواهد بود.

معاون دفتر مشارکت‌‏های بخش غیردولتی شرکت مخابرات، تصریح کرد: انتظار ما این است که با توجه به پیشرفت کار تالیا ، این شرکت تا پایان سال به تعهدات خود عمل کند و در حال حاضر و در این مقطع این شبکه دارای کیفیت قابل قبول است.

در ادامه این مراسم ، قرعه‌‏کشی واگذاری 32 اولویت ثبت نام براساس حروف الفبا انجام شد.

به این ترتیب که اولویت اول حرف و ، اولویت دوم حرف گ ، سوم هـ ، چهارم ز ، پنجم ح ، ششم د ، هفتم خ ، 8-ژ ، نهم ذ ، دهم ر ، یازدهم ش ، دوازدهم غ ، سیزدهم ق ، چهاردهم ظ ، پانزدهم ص ، شانزدهم ف ، هیفدهم ع ، هیجدهم ض ، نوزدهم ط ، بیستم س ، بیست و یکم ک ، بیست و دوم ت ، بیست و سوم ل ، بیست و چهارم پ ، بیست و پنجم ی ، بیست و ششم ث ، بیست و هفتم ب ، بیست و هشتم الف ، بیست و نهم م ، سی ج ، سی و یکم چ و سی و دوم حرف ن خواهد بود.

به این ترتیب که اولویت‌‏های اول ، دوم ، سوم و چهارم هفته اول ، ششم و هفتم و هشتم و نهم و دهم هفته دوم ، و اولویت‌‏های یازدهم، دوازدهم، سیزدهم در هفته سوم واگذار خواهد شد و پس از پایان هفته سوم در فاز‌‏های بعدی بدون قرعه‌‏کشی این سیم‌‏کارت‌‏ها بر اساس همین اولویت در تهران واگذار می‌‏شود.

گفتنی است ، شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری کشور که از 3 خرداد ماه سال گذشته واگذاری تدریجی 2 میلیون شماره سیم کارت اعتباری تالیا را آغاز کرده تاکنون حدود نیم میلیون سیم کارت در تهران میان بیش از 600 نفر متقاضی این نوع سیم کارت توزیع کرده است.

تالیا تنها بهره‌‏بردار مستقل تلفن همراه پیش پرداختی در ایران بوده و قرار است تا پایان برنامه چهارم توسعه ، 6 میلیون سیم کارت پیش پرداختی در کشور واگذار کند.

طبق زمان‌‏بندی‌‏هایی توافق شده ، تالیا در 3 مرحله پوشش شبکه خود را گسترش خواهد داد که در مرحله اول فقط شهر تهران ، در مرحله دوم مراکز استان‌‏ها و در مرحله سوم همه شهرهای کشور تحت پوشش این شبکه قرار خواهند گرفت.

بر اساس توافقات به عمل آمده میان مسوولان شرکت مخابرات و شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری کشور این شبکه تا پایان سال جاری تمام مراکز استان‌‏ها و شهرهای بزرگ کشور را تحت پوشش قرار داده و شمار مشترکان از مرز 5/1 میلیون نفر فراتر خواهد رفت.

از اواخر سال گذشته برخی از مراکز استان‌‏ها از جمله سمنان ، مشهد ، قم و زاهدان ، قزوین و زنجان، تحت پوشش این شبکه قرار گرفت و هم‌‏اکنون به جز تهران ، مشترکان تالیا می‌‏توانند از مراکز 15 استان کشور از خدمات این شبکه بهره‌‏مند شوند.

لازم به ذکر است ؛ مشترکان تالیا برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌‏توانند با تلفن4 رقمی 8173 در طول 24 ساعت شبانه‌‏روز از جزئیات و نحوه واگذاری سیم‌‏کارت در این مرحله مطلع شوند.

ایستگاه‌‏های میلاد نور ، تهرانپارس ، تهران‌‏نو ، شهید رجایی ، جمهوری اسلامی و پیروزی 6 مرکز ارائه دهنده سیم کارت‌‏های واجدین شرایط در این دوره هستند.

  • ۸۵/۰۲/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">