ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار متذکر شد: در حال حاضر حدود 71 درصد خرید شارژ‌های همراه اول به شیوه الکترونیک صورت می‌گیرد.

وحید صدوقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در پاسخ به این سوال که طی هفته‌های گذشته به دنبال مصوبات بانک مرکزی برخی مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری در تهیه شارژ به صورت الکترونیکی با مشکل مواجه شده‌اند، اظهار کرد: برای ارائه‌ی شارژ‌های الکترونیک مسیرهای مختلفی پیش‌بینی شده بود که بانک مرکزی برخی کدهای USSD را طی هفته‌های گذشته متوقف کرد.

وی در عین حال یادآور شد: اکنون بخش عمده‌ای از فروش شارژ‌های همراه اول به شیوه‌ی الکترونیک صورت می‌گیرد و اپراتور برای فروش شارژ به این شیوه مسیرهای مختلفی را پیش‌بینی کرده است.

صدوقی ادامه داد: براین اساس پیش‌بینی‌هایی به عمل آمده بود تا کلیه بانک‌ها و شرکت‌های مختلف PSP به ارائه‌ی شارژ الکترونیک بپردازند که همان‌طور که اشاره شد بخشی از این کدها متوقف شده، اما بخش عمده‌ای از آنها قابل دسترسی است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار همچنین یادآور شد: در حال حاضر مشترکان می‌توانند از طریق کدهای دستوری # 1 * و یا پرتال شرکت همراه اول نسبت به تهیه شارژ‌های الکترونیک اقدام کند. البته کدهای بانکی هم در حال سرویس‌دهی در این زمینه هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">