ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هفدهمین شهرک بانکداری الکترونیک با امضای تفاهم‌نامه همکاری بین بانک تجارت و دانشگاه صنعتی شریف در محل این دانشگاه راه اندازی می‌شود .

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، براساس این تفاهم نامه که به امضای عضو هیئت مدیره بانک تجارت و معاونت مالی - اداری دانشگاه صنعتی شریف رسید، بانک تجارت پروژه شهرک بانکداری الکترونیک را با استقرار شعبه 24 ساعته الکترونیکی و نصب تجهیزات مورد نیاز در این دانشگاه اجرا خواهد کرد .

درمراسم امضای این تفاهم نامه ، عضو هیئت مدیره بانک تجارت هدف از راه اندازی شهرک های بانکداری الکترونیک در دانشگاه ها را آشنا ساختن دانشجویان با بانکداری الکترونیک و فرهنگ سازی دانست چرا که با گسترش خدمات الکترونیک و فن آوری های نوین درجامعه علاوه براین که بسیاری از هزینه‌ها کاهش خواهد یافت، رفاه بیشتری برای مردم نیز فراهم می شود .

معاونت اداری - مالی دانشگاه صنعتی شریف هم در ادامه این مراسم عنوان کرد : امروزه ضرورت استفاده از بانکداری الکترونیک به خوبی احساس می شود و با تعامل و همکاری بیشتر دانشگاه و بانک بستر مناسب برای گسترش و نهادینه کردن استفاده از فن آوری های نوین درجامعه فراهم می شود .

براساس یکی ازبندهای این تفاهم‌نامه، بانک تجارت از پایان‌ نامه‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد و دکترا در زمینه های بانکداری الکترونیک و مباحث مرتبط ، بنا بر تشخیص بانک حمایت مالی می کند .

همچنین در این پروژه برای کلیه دانشجویان این دانشگاه کارت جوان به صورت رایگان و با امکانات ویژه صادر خواهد شد .

  • ۸۵/۰۸/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">