ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شورای نگهبان اساسنامه زیرساخت را تایید کرد

| دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۱۵ ق.ظ | ۰ نظر

شورای نگهبان اساسنامه 9 شرکت را با توجه به اصلاحات انجام شده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست و آن را تایید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، اساسنامه شرکت های هواپیمایی کیش (سهامی خاص)، سرمایه گذاری و توسعه کیش (سهامی خاص)، توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه های منطقه آزاد کیش (سهامی خاص) که با اصلاحاتی در جلسه هفتم مرداد 1394 به تصویب هیأت وزیران رسیده است در جلسه ششم آبان ماه شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفتند که با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشدد.

همچنین اساسنامه شرکت های عمران، آب و خدمات منطقه آزاد کیش (سهامی خاص)، سرمایه گذاری و توسعه ارس (سهامی خاص)، صندوق اشتغال و کارآفرینی ایثارگران، سرمایه گذاری و توسعه انزلی(سهامی خاص)، سرمایه گذاری و توسعه ماکو(سهامی خاص) و ارتباطات زیرساخت از دیگر اساسنامه هایی هستند که در شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفتند و با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشدند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">