ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

صدور مجوز ۸ سکوی صوت‌و تصویر فراگیر

| يكشنبه, ۷ آبان ۱۴۰۲، ۰۳:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

 با صدور مجوز برای هشت سکوی صوت‌و تصویر فراگیر جدید، تعداد سکوهای دارای مجوز از ساترا به ۴۲۱ رسید.
به گزارش روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، هشت سکوی «باشگاه صدا»، «ببین فیلم»، «تاپ لرن» و «جنوب استان»، «دیجی نوا»، «راشا فیلم»، «رصد اخبار» و «نگا کن» مجوزهای خود را از ساترا دریافت کردند و تعداد سکوهای دارای مجوز از ساترا به ۴۲۱ سکوی صوت‌و تصویر فراگیر رسید.

نمایندگان هشت سکوی مذکور با حضور در مراسمی در ساترا که با حضور محسن قائمی‌نسب قائم‌مقام، محمدصادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی، حسین زارعی مدیرکل صدور مجوز و امور رسانه‌ها و مرتضی قاسم‌زاده مدیر توانمندسازی و خودتنظیم‌گری ساترا برگزار شد، مجوزهای خود را دریافت کردند.

مجوزهای اعطا شده در سه حوزه نمایشی، خبر و اطلاع‌رسانی و آوا و نوا هستند که از بین هشت مجوز، پنج سکو مجوز نمایشی، دو سکو خبر و اطلاع‌رسانی و یک رسانه آوا و نوا را از ساترا دریافت کردند.

رســانه‌های صوت‌وتصویــر فراگیــر می‌تواننــد بــا مراجعــه بــه وبــگاه ســاترا بــه نشــانی www.satra.ir در بخــش ســامانه صــدور مجــوز این سازمان و یا مراجعه به نشانی https://mojavez.ir و انتخاب سازمان صدا و سیما در بخش جست‌و جوی پیشرفته، به‌منظور اخــذ مجوز اقــدام کننــد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">