ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ضریب نفوذ تلفن ثابت در کشور به ‪ ۵۰‬می‌رسد

| چهارشنبه, ۳۰ آذر ۱۳۸۴، ۰۱:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: در برنامه چهارم توسعه، پیش بینی شده است ضریب نفوذ تلفن ثابت در کشور به ‪ ۵۰‬برسد.
مهندس"صابر فیضی" روز سه‌شنبه در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های مخابراتی استان گلستان در گرگان افزود: در این برنامه ضریب نفوذ ارتباطات سیار ‪۳۵‬ پیش بینی شده است.
وی با تاکید بر به روز کردن واگذاری‌های تلفن در کشور طی این برنامه تصریح کرد: تحقق این امر به فرهنگ‌سازی در جامعه نیاز دارد.
وی گفت: استان گلستان یکی از استان‌هایی است که بستر لازم و منابع درآمدی آن برای رسیدن به این ضریب نفوذ مهیا است.
وی گفت: تلاش می‌شود حداکثر تا پایان شهریور سال ‪ ۱۳۸۵‬در تمامی مراکز مخابراتی گلستان کار واگذاری تلفن ثابت به روز انجام شود که این امر کمک زیادی برای رسیدن به برنامه پیش بینی شده ضریب نفوذ تلفن می‌کند.
وی همچنین از حذف کدهای مخابراتی روستایی و منطقه‌ای خبر داد و افزود: در دو سال اول برنامه چهارم تمامی کدهای روستایی کشور حذف می‌شود.
مهندس فیضی یادآور شد: حذف کدهای مخابراتی روستایی موجب کاهش هزینه‌ها و در راستای تحقق عدالت اجتماعی است.
وی با اشاره به راه اندازی ‪ ۱۰‬هزار دفتر فناوری اطلاعات روستایی در کشور گفت: تلاش می‌شود به ازای هر ‪ ۵۰۰‬خانوار یک دفتر خدمات جامع کاربردی فناوری اطلاعات ایجاد شود.
وی با تاکید بر اینکه هیچ پروژه‌ای در مخابرات بیش از دو سال طول نمی‌کشد گفت: هر پروژه‌ای که در این شرکت آغاز می‌شود در همان سال به اتمام می‌رسد.
وی گفت: در زمان کنونی بخش خصوصی در تلفن ثابت و سیار همپای دولت شده و در واگذاری ارتباطات شرکت خواهد کرد که همکاری این دو بخش می‌تواند در بخش مخابرتی بسیار موثر باشد.
همزمان با سفر مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ‪ ۵۲‬طرح مخابراتی با اعتبار ‪ ۷۰‬میلیارد ریال در استان گلستان به بهره‌برداری رسید.

  • ۸۴/۰۹/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">