ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

طراحی اینترنت متناسب با طبقه و سن کاربر

| دوشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۲۸ ب.ظ | ۰ نظر

دبیر شورای عالی فضای مجازی، گفت: در حال طراحی مدلی هستیم که تمامی شهروندان از یک نوع شبکه و یک نوع اینترنت استفاده نکنند، بلکه خدمات مناسب با طبقه و سنین کاربران به آنها ارائه شود.

به گزارش فارس، ابوالحسن فیروزآبادی در مراسم افتتاح فاز دوم شبکه ملی اطلاعات از پیش‌بینی 24 نظام در تدوین الزامات شبکه ملی اطلاعات در مصوبه شورای عالی فضای مجازی خبر داد و گفت: خودگردانی مدیریت، خوداختیاری در طراحی فنی، حکمرانی شبکه، توسعه و بلوغ شبکه، بومی‌سازی فناوری، مستقل اختصاصی برای زیرساخت‌های حیاتی، مدیریت و مهندسی ترافیک داخلی و ایرانی بودن از جمله نظام‌هایی است که در این شبکه مورد توجه قرار گرفته است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی با اشاره به کاستی ارائه خدمات سلامت در شبکه کشور گفت: بسیاری از کشورها که ملاحظات اخلاقی ایران را ندارند از خدمات سلامت مناسبی در شبکه برخوردارند و این موضوع امری ضروری است.

وی ادامه داد: در این باره با وزیر آموزش و پرورش مذاکراتی داشتیم و در حال طراحی مدلی هستیم که تمامی شهروندان از یک نوع شبکه و یک نوع اینترنت استفاده نکنند و ارائه خدمات مناسب از طریق شرکت‌های خصوصی برای طبقات و سنین مختلف جامعه در فضای مجازی انجام شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">