ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برای جبران اتهام اشتباهی به برخی اپراتورها درخصوص کم‌فروشی اینترنت، شخصا از اپراتورها دلجویی کردم و به فردی که این خبر را اعلام کرده بود، تذکر دادم.

محمود واعظی در گفت و گو با ویژه نامه روزنامه ایران به مناسبت هفته دولت در پاسخ به اینکه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به اپراتوری که پنج سال متوالی از سوی رگولاتوری به عنوان اپراتور برتر معرفی شده بود، اتهام کم‌فروشی زد، افزود: من این خبر را زمانی که در سفر بودم شنیدم اما بلافاصله تماس گرفتم که با فردی که تنها براساس یک گزارش این مصاحبه را انجام داده بود، تذکر بدهند.

وی اظهار داشت: همچنین از مدیرکل روابط عمومی وزارتخانه نیز خواستم با اپراتورهایی که از آنها نام برده شده بود، تماس داشته باشند و از جانب من عذرخواهی کنند.

واعظی افزود: درعین حال در جلسه پرسش و پاسخ این مساله را برای خبرنگاران بازگو کردم که کم‌فروشی درکار نبوده و این اپراتورها که از آنها نام برده شده است، جزو برترین اپراتورها به حساب می‌آیند. بنابراین کاری که باید برای جبران این اشتباه انجام می‌شد یعنی تذکر به آن فرد و دلجویی از اپراتورها را شخصا پیگیری کردم.

نظرات  (۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
آقای وزیر خواهشا اینقدر مردم را **** * *** **** قلمداد نکن. خودت هم خوب میدونی این اپراتورها **** داشتن. اصلا لازم نبود که رگولاتوری این خبرو به جامعه اعلام کنه. تک تک مصرف کننده های این اپراتورها به سادگی متوجه ** *****،قیمت های غیرمنطقی، اشتراک های بالاتر از حد استاندارد و ... میشن. بیا مثل یک مرد جلوی تریبون بایست و بگو ****** ********** ***** *** **** * ***** قرار دادنت که اگر ***** **** با چالش مواجه میشی اونوقت اگه که مردم ازت حمایت نکردن و تکلیف خودشونو با این ********* معلوم نکردن، حق با شما و اون اپراتورهای ******.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">