ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عرضه سیم کارت های اپراتور دوم به تعویق افتاد

| پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۸۴، ۱۱:۳۸ ق.ظ | ۱ نظر

مدیرعامل شرکت ایران‌سل گفت: شبکه اپراتور دوم باید اول شهریور ماه سال ‌٨٥ آماده سرویس‌دهی باشد، قطعا انجام این کار در صورت تلاش شبانه‌روزی زودتر از موعد مقرر هم امکان‌پذیر است اما تعهد شرکت ‌٩ ماه پس از دریافت لیسانس بوده و نباید توقعات مردم را بی جهت بالا برد.

علیرضا دزفولی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این که شرکت ایران‌سل پس از دریافت لیسانس در تاریخ ‌٣٠ آبان و واریز ‌٣٠٠ میلیون یورو، در حال راه‌اندازی و شکل‌گیری است، اظهار داشت: شرکت ایران‌سل برنده مناقصه ارائه خدمات اپراتور دوم به مردم شده و برای رسیدن به این منظور باید ایجاد شبکه در سطح کل کشور انجام شود. بنابراین به منظور ایجاد شبکه تلفن همراه اپراتور دوم، برگزاری مناقصه‌ای از روز سه‌شنبه هفته گذشته، از طریق روزنامه‌ اعلام شد، که تا روز یکشنبه، به عنوان آخرین مهلت خرید مدارک، حداقل ‌٢٠ شرکت ایرانی نسبت به خریداری اسناد مناقصه اقدام کردند.

دزفولی افزود: این مناقصه با استقبال کم نظیری مواجه شده و امیدواریم شرکت‌های داخلی بتوانند در این زمینه درخشش قابل توجهی داشته باشند.
مدیرعامل شرکت ایران‌سل تصریح کرد: در حال حاضر کشور به شش منطقه‌ تقسیم شده که هر چند استان در یکی از این نواحی قرار می‌گیرند‌، بنابراین شرکت‌ها برای هر یک از نواحی و برای کل کشور، طرح و پیشنهاد خواهند داد که فرضا در این مدت زمان، BTS ‌ها، BSC ‌ها و تجهیزات خود را در یکی از این مناطق نصب و راه‌اندازی خواهند کرد.

وی با ابراز امیدواری از این که برندگان این مناقصه، شرکت‌های داخلی و یا کنسرسیومی‌ از شرکت‌های داخلی و خارجی باشد و نقش عمده از سوی شرکت‌های داخلی ایفا شود، خاطر نشان کرد: طرح‌ها و پیشنهادات در چارچوب قرارداد ما با مخابرات و وزارت ارتباطات و با در نظر گرفتن پارامتر‌های کیفیت، قیمت و زمان انجام کار بررسی خواهد شد که در این راستا، توان مدیریتی و مالی شرکت‌ها و این شاخص‌ که قبلا نسبت به انجام چنین اموری در داخل کشور اقدام کرده باشند، مورد توجه خواهد بود.

وی ادامه داد: شرکت‌ها ظرف چهار هفته آینده فرصت دارند تا پیشنهادات خود را ارائه کنند و ایران‌سل نیز ظرف مدت چهار هفته پیشنهادات را بررسی خواهد کرد همچنین کل مناقصه تا دو ماه آینده بسته و نتیجه مشخص می‌شود.
مدیر عامل شرکت ایران‌سل درمورد زمان شروع به کار شرکت‌های برنده مناقصه گفت: طبق قرارداد، شبکه باید پس از تاریخ ‌٣٠ آبان ماه سال ‌٨٤ آماده شود، با این حساب، شبکه اپراتور دوم باید اول شهریور ماه سال ‌٨٥ آماده سرویس‌دهی باشد و قبل از آن نیز دوره آزمایشی و تایید شبکه از سوی وزارت ارتباطات را طی کرده باشد. وی افزود: قطعا انجام این کار در صورت تلاش شبانه‌روزی، زودتر از موعد مقرر هم امکان‌پذیر است اما تعهد شرکت ‌٩ ماه پس از دریافت لیسانس بوده و نباید توقعات مردم را بی جهت بالا برد.

مدیر عامل شرکت ایران‌سل یاد آور شد: اپراتور دوم در سال اول یعنی از اول شهریور ماه سال ‌٨٥ تا اول شهریور ماه سال ‌٨٦ ، باید نزدیک به ‌٣/٢ میلیون مشترک داشته باشد و به همین ترتیب این رقم باید در سال دوم به هفت میلیون و تا پایان سال سوم به ‌٧/٩ میلیون مشترک یا حدود ‌١٠ میلیون مشترک برسد.

  • ۸۴/۰۹/۲۴

نظرات  (۱)

است متفاوت خبرها چرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">