ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

غافلگیری از فروش ضعیف آیفون‌های جدید

| سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۳:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

به نظر می‌رسد که پیش‌بینی‌های اپل برای تولید و فروش گوشی‌های جدید مدل ۲۰۱۹ خود بسیار کمتر از آنچیزی است که به هنگام معرفی این محصولات تصور می‌شد.

به گزارش ایسنا، چندی پیش بود که اخباری مبنی بر دستور کاهش تولید آیفون‌های ارزان قیمت و مقرون بصرفه مدل ۲۰۱۹ اپل (آیفون ایکس‌آر) به سازندگان چینی آن نظیر فاکسکان منتشر شد که به دلیل کاهش برآورد میزان استقبال کاربران از این محصول بود.

وال استریت ژورنال به تازگی گزارش جدیدی داده است که نشان می‌دهد تمامی مدل‌های ۲۰۱۹ آیفون‌های اپل از آنچه که قبلا توسط تحلیلگران و خود شرکت اپل پیش‌بینی شده بود، کمتر به فروش خواهند رفت بنابراین اپل در صورتی که بیشتر از تقاضای مشتریان، کاربران و مصرف‌کنندگان نهایی اقدام به تولید گوشی‌های هوشمند جدید خود کند، متحمل ضرر و زیان گسترده‌ای خواهد شد.  

کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری و بازار جهانی موبایل در خصوص تشریح علت این مساله خاطرنشان کرده‌اند که آیفون‌های جدید علی‌رغم تلاش اپل برای بهبود کیفیت و ظاهر این محصولات، قابلیت‌های بسیار خارق‌العاده و شگفت‌انگیزی ندارد ولی در عین حال قیمت بسیار بالایی دارد.

حالا پیش‌بینی می‌شود که اپل در پیش‌بینی‌های خود برای فروش آیفون‌های جدید به درهای بسته خورده است بنابراین انتظار می‌رود که استراتژی‌های فروش خود را در ماههای آینده تغییر دهد تا بتواند سهم بزرگی از بازارهای جهانی موبایل را به خود اختصاص دهد.

سپتامبر سال جاری میلادی بود که اپل در جریان رویدادی محصولات جدید خود را اعم از سه مدل آیفون جدید معرفی و رونمایی کرد.

  • ۹۷/۰۸/۲۹

اپل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">