ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

غیبت نمایندگان مجلس به بهانه کندی اینترنت

| سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بسیاری از نمایندگان مجلس به بهانه سرعت پائین اینترنت در جلسات آنلاین مجلس غیبت کردند.
«علیرضا سلیمی»، نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با انتقاد به عدم حضور همکاران خود در جلسات علنی مجلس به بهانه پائین بودن سرعت اینترنت گفت: بسیاری از نمایندگان مجلس به بهانه سرعت پائین اینترنت در دو جلسه قبل از عید و اولین جلسه بعد از عید، غیبت کردند. وقتی هیات رئیسه اعلام می کند حضور در جلسه ای رسمی اجباری است، این چه بهانه ای است؟! مگر در شرایط عادی برای حضور در جلسات به تهران نمی آئید؟!
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ادامه تصریح کرد: نمایندگان برای این قبیل جلسات جدی باید به جایی بروند که سرعت اینترنت بالاست و یا اینکه به تهران بیایند و اگر هم در شهرستان ها هستند به مراکز استان ها بروند.
به گزارش برنا، این نماینده مجلس در ادامه ضمن اشاره به کاهش سرعت اینترنت خاطرنشان کرد: همه دنیا به صدا و سیما فرکانس می دهند ما هم مانند سایر کشورها، فرکانس هایی در اختیار صدا و سیما قرار دادیم لذا با تقویت زیرساخت ها، باید این کاهش سرعت برطرف شود. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">