ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فارغ التحصیلی اولین دانشجویان مجازی کشور

| سه شنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۸۶، ۰۶:۰۰ ب.ظ | ۰ نظر

رییس مرکزآموزش مجازی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: اولین دانشجویان دوره‌های مجازی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تابستان امسال از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوند.

"عباس محمدی" روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگارآی تی ایرنا افزود: در دانشگاه امیرکبیر تنها در مقطع کارشناسی ارشد دوره‌های مجازی دایر است و دلیل آن نیز این است که مقطع کارشناسی رشته‌های مهندسی دروس آزمایشگاهی بسیاری دارد به همین دلیل حضور دانشجویان مهم است و نمی‌توان این رشته‌ها را به صورت مجازی دایر کرد.

وی اظهار داشت: دوره‌های مجازی کارشناسی ارشد نسبت به دوره‌های مجازی مقطع کارشناسی دارای کیفیت و بازدهی بیشتری است.

محمدی که عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه امیرکبیر است ، با اشاره به اینکه مرکز آموزش مجازی دانشگاه امیرکبیر سومین سال فعالیت خود را سپری می‌کند، گفت: در این مرکز، چهار رشته دانشگاهی مقطع کارشناسی ارشد دایر است.

رییس مرکز آموزش مجازی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تصریح کرد:این رشته‌ها شامل "فناوری اطلاعات و مدیریت" ، "مخابرات فناوری اطلاعات و ارتباطات"، "مهندسی پزشکی" و "معماری پزشکی" است.

محمدی گفت: دوره‌های آموزش مجازی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به جدیدترین نرم‌افزار و سخت‌افزار آموزش مجازی مجهز است و حدود ‪ ۳۵۰‬دانشجو به صورت مجازی در حال تحصیل هستند.

این استاد دانشگاه افزود: هم اکنون نحوره ارایه به این صورت است که کلاس‌های مجازی دانشجویان به صورت مجازی برگزار می‌شود و دروس آنان نیز الکترونیکی است.

رییس مرکز آموزش مجازی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: هر ماه یک جلسه حضوری با حضور دانشجویان و استاد برگزار می‌شود و امتحانات پایان ترم و میان ترم دانشجویان دوره‌های مجازی نیز به صورت حضوری است.

  • ۸۶/۰۲/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">