ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فاز دوم پارک فناوری پردیس آغاز می‌شود

| يكشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۸۶، ۰۸:۰۵ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس پارک علم و فناوری پردیس خبر داد: عملیات آماده سازی فاز دوم پارک فناوری پردیس ( پردیسی نوآوری) در سال جاری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس،‌مهدی صفاری نیا،‌رئیس پارک علم و فناوری پردیس،‌ در حاشیه نشست روسای پارک‌ها و مراکز رشد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه فاز اول این پارک 20 هکتار است،‌خاطر نشان کرد: عملیات آماده سازی فاز دوم این پارک به نام « پردیس نوآوری» با وسعت 18 هکتار در سال جاری آغاز خواهد شد و همزمان با آماده سازی تاسیسات زیربنایی ، پذیرش شرکت‌ها را هم در این فاز خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در این پارک 450 تقاضا برای عضویت داشتیم ، افزود: هم اکنون 70 شرکت عضو این پارک هستند. 4 شرکخت در زمینه نانو فناوری، 2 شرکت در حوزه بیوتکنولوژی ، 15 شرکت در زمینه مکانیک و مابقی شرکت‌ها در حوزه الکترونیک ، نرم افزار و مخابرات فعالیت دارند.

صفاری نیا ادامه داد: تا پایان سال جاری 20 شرکت در پارک فناوری پردیس مستقر می‌شوند و 10 تا 15 شرکت نیز به عضویت پارک در می‌آیند.

رئیس پارک فناوری پردیس با بیان این مطلب که تاکنون 20 تا 25 میلیارد تومان شرکت‌های عضو در این پارک سرمایه ‌گذاری کرده‌اند ، گفت: ما پیش بینی می‌کنیم تا سال 88، میزان سرمایه‌گذاری شرکت‌های فعال فناور به 50 میلیارد تومان برسد و تا پایان سال 89، در این مجموعه 5000 نفر اشتغال داشته‌باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تا پایان سال جاری مرکز رشد پارک فناوری پردیس نیز راه‌اندازی می‌شود.

  • ۸۶/۰۳/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">