ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فردیس : ترک سل به خاطر عدم اجرای تعهدات حذف شد

| سه شنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۸۴، ۰۱:۲۲ ب.ظ | ۰ نظر

سعید کریمی - ترک سل کنار گذاشته نشده است بلکه به خاطرعدم اجرای تعهدات حذف شد.

معصوم فردیس رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شهر با بیان ابن مطلب افزود: وزارت ارتباطات بر اساس فرآیند گذشته یک پروانه بهره برداری با شرایط مندرج ، به شرکت ثبت شده ایران سل داده است . در نتیجه اگر ترک سل در آن چهار چوب فرآیندی وظایف خود را انجام ندهد برندگان بهدی این مزایده می توانند به عنوان شرکای خارجی ایران سل حضور پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد : ایران سل صاحب پروانه اجرای اپراتور دوم است که 49 درصد آن بی نام است و ترک سل در صورتی که در تاریخ های ثبت شده شرکت، به تعهدات خود عمل نکرده باشد حذف خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که کنارگذاشتن با نیامدن دو مقوله حقوقی متفاوت است تاکید کرد : ترک سل کنار گذاشته نشده است بلکه به خاطر عدم اجرای تعهدات خود حذف شده است.

وی افزود : ترک سل امکان دارد بتواند از شرکای داخلی خود خسارتی را دریافت کند اما امکان دریافت خسارت از دولت برای کنسرسیوم آسیای شرقی وجود ندارد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان این مطلب که سیم کارت ارزان قیمت تا پایان سال عرضه خواهد شد ، گفت: کنسرسیوم ایران سل تاکنون ضمانت خود را ارائه کرده است اما تا کنون حق لیسانس خود را پرداخت نکرده و تا پایان آبان ماه سال جاری فرصت دارد تا آن را پرداخت نماید.

  • ۸۴/۰۶/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">