ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس کمیسیون فروشگاه‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌یی استان تهران گفت: تمام فروشگاه‌های فعال در حوزه‌ی IT طبق قانون سازمان نظام صنفی رایانه‌یی کشور باید هر چه زودتر به عضویت سازمان در‌آیند.
«علی اکبر صباغ» در گفت وگو با (ایسنا)، درباره‌ی اهم فعالیت‌های این کمیسیون اعلام کرد: ارایه‌ی طرح رتبه بندی فروشگاه‌ها به شورای عالی انفورماتیک کشور ، تعیین صلاحیت فروشگاه‌ها و همکاری و هماهنگی با کمیسیون حل اختلاف مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی وسایر مراجع قانونی از مهم‌ترین فعالیت‌های این کمیسیون است .
وی ارتقای دانش فنی و کیفیت کار فروشگاه‌ها، هماهنگی جهت حضور فعال فروشگاه‌ها در نمایشگاه‌های داخلی وخارجی ، حمایت و دفاع از حقوق اجتماعی و حیثیت حرفه‌ای فروشگاه‌ها در کلیه‌ی مراجع ذی‌ربط و سازماندهی و هماهنگی بازار فروش از دیگر مواردی دانست که در کمیسیون بر روی آن بحث و بررسی شده است.
رییس کمیسیون فروشگاه‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌یی استان تهران ابراز داشت:در کمیسیون فروشگاه‌ها کارگروه‌های مختلفی نیز تشیکل دادیم که از آن جمله می‌توان به کارگروه فروشگاه‌های سخت افزاری ، نرم افزاری ، لوازم جانبی،کامپیوتر ، خدمات و پشتیبانی ، پرینتر و لوازم جانبی آن اشاره کرد .
صباغ با اشاره به برنامه‌ی نظام صنفی خاطر نشان کرد: کلیه‌ی فروشگاه‌ها از زمان تشکیل سازمان نظام صنفی موظف هستند در ابتدای امر مجوز فعالیت دریافت کرده و بعد از دریافت این مجوز پروانه‌ای برای آن‌ها صادر شود که مجوز فعالیت منوط به این است که در ابتدا توسط سازمان نظام صنفی تعیین صلاحیت شده و عضویت یابند و بعد از این مرحله و دریافت مجوز فعالیت این مجوز با اتحادیه‌ی مربوط مکاتبه می‌شود و اتحادیه‌ی به هیچ عنوان حق ندارد که فروشگاهی را بدون مجوز فعالیت پذیرش کند.
رییس کمیسیون فروشگاه‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌یی استان تهران با بیان این که تا به حال حدود 400 نفر عضو کمیسیون شده‌اند، اظهار داشت: این تعداد باید به حدود دو هزار عضو برسد چون در حال حاضر فروشگاه‌هایی که عضو اتحادیه هستند وپروانه‌ی کسب گرفتند حدود دو هزار نفر هستند ، بنابر این به همین میزان باید در استان تهران عضو سازمان نظام صنفی شوند و کسانی هم که علاقه مند هستند و می‌توانند عضو کمیسیون فروشگاه‌ها شوند .
صباغ ادامه داد : فروشگاه‌ها با عضویت در سازمان، شماره‌ی نظام صنفی دریافت می‌کنند که با این شماره که مثل شماره‌ی نظام پزشکی یا نظام مهندسی است می‌توانند فعالیت‌های خود را انجام دهند و در آینده حتی مبادات بازار فروش ، صادرات و واردات خود را نیز با آن شماره انجام دهند.
رییس کمیسیون فروشگاه‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌یی استان تهران در پایان یادآور شد: در هفته‌های آینده فراخوان کلی برای کلیه‌ی فروشگاه‌ها برای عضویت در سازمان خواهیم داد و مکاتبه‌ای نیز با اتحادیه‌ی انجام خواهیم داد.

  • ۸۴/۰۹/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">