ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فروش پایین‌تر از انتظار گوشی G5 ال‌جی

| جمعه, ۲۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

G5 پرچمدار امسال شرکت ا‌ل‌جی است اما آمارهای جهانی از فروش کمتر از انتظار این گوشی حکایت دارد. بر این اساس ظاهرا ال‌جی قصد دارد تولید این گوشی را 50 درصد کاهش دهد.

موبنا - شرکت‌ ال‌جی اعلام کرد در فصل دوم سال جاری میلادی در مجموع ۱۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند فروخته است که این رقم از پیش‌بینی‌های قبلی این شرکت کره‌ای برای فروش 5/16 میلیون دستگاه گوشی هوشمند در دوره سه‌ماهه کمتر بوده است.

شرکت ال‌جی پیش‌بینی کرده بود که در فصل دوم سال جاری میلادی بین ۳ تا 5/3 میلیون دستگاه گوشی هوشمند G5 را در بازار جهانی به فروش برساند؛ اما در این دوره زمانی فقط 5/2 میلیون دستگاه از این گوشی فروخته است.

بر این اساس گزارش‌های منتشرشده نشان داد در فصل دوم سال جاری میلادی گروه توسعه ارتباطات موبایلی ال‌جی در این دوره زمانی با ضرر مالی 32/112 میلیون دلاری همراه شده است. البته این مرکز در مدت مشابه سال قبل ضرر خالص 5/174 میلیون دلاری را تجربه کرده بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">