ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی اعلام کرد که راه اندازی دانشکده‌ی الکترونیکی IT در تبریز به صورت غیرقانونی بوده و گواهی نامه‌های صادره توسط این مرکز فاقد هرگونه رسمیت و سندیت است .

به گزارش ایسنا‌، به نقل از روابط عمومی‌ سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان، تاکنون هیچ گونه مدرک قانونی دال برمجوز راه اندازی دانشکده‌ی‌ الکترونیکی و اجرای دوره‌های آموزش عالی توسط دفتر نمایندگی شرکت نوین پژوهش پرداز در تبریز ارایه نشده است و راه اندازی این دانشکده غیرقانونی است .

همچنین گواهی نامه‌های صادره از سوی شرکت نوین پژوهش پرداز در زمینه‌ی دوره های کوتاه مدت آموزش رایانه نیز فاقد ارزش قانونی، اعلام شده است .

گفتنی است ، دانشکده‌ی الکترونیکی IT اقدام به پذیرش دانشجو در رشته‌ی فناوری اطلاعات و دوره‌های ICDL به صورت مجازی کرده است که درس‌های آن نیز از طریق اینترنت ارایه می‌شد و دانشکده مزبور اعلام کرده بود که مدرک رسمی ‌این موسسه جایگزین کمبود مدرک کارشناسی خواهد شد .

  • ۸۴/۰۷/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">