ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فناوران اطلاعات27 اردیبهشت‌ منتشر می‌شود

| يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۳:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

اولین شماره‌ی روزنامه‌ی فناوران اطلاعات، 27 اردیبهشت‌ماه جاری همزمان با روز جهانی جامعه‌ی اطلاعاتی منتشر می‌شود.
ایمان بیک - سردبیر روزنامه‌ی فناوران اطلاعات - در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اعلام این خبر، افزود: تاکنون دو پیش‌شماره‌ از این روزنامه، منتشر شده است و روز دوشنبه - 25 اردیبهشت - نیز پیش‌شماره‌ی سوم آن منتشر خواهد شد؛ اما از روز 27 اردیبهشت‌ماه این روزنامه فعالیت رسمی ‌خود را آغاز خواهد کرد.
او با اشاره به این که فناوران، اولین روزنامه‌ی تخصصی در حوزه‌ی ICT در ایران و خاورمیانه است، گفت: پس از انتشار موفق چندین ضمیمه و دو، سه هفته‌نامه در حوزه‌ی اطلاع‌رسانی فناوری اطلاعات، احساس کردیم زمان آن رسیده است که یک روزنامه‌ی تخصصی در حوزه‌ی ICT منتشر شود و بتواند اخبار و اطلاعات این حوزه را به‌روز در اختیار مخاطبان قرار دهد.
این روزنامه‌نگار افزود: امیدواریم با اطلاع‌رسانی همه جانبه در این حوزه، بتوانیم نقش موثری در توسعه‌ی صنعت IT کشور داشته باشیم.
وی درباره‌ی قطع درنظر گرفته شده برای این روزنامه، گفت: با توجه به نیازهای مخاطبان و حجم اخبار و اطلاعات این حوزه، سعی کردیم قطعی را برای روزنامه در نظر بگیریم که مورد پذیرش قرار گیرد و شادابی را به روزنامه منتقل کند.

  • ۸۵/۰۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">