ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فیبرنوری از دو مسیر قطع شد

| سه شنبه, ۹ خرداد ۱۳۸۵، ۱۰:۲۶ ب.ظ | ۰ نظر

دو مسیر اصلی فیبر نوری کشور از تهران به اهواز و از تهران به تبریز از ساعت ‪ ۱۱‬صبح روز سه‌شنبه دچار قطعی گردید و باعث ایجاد اختلال در شبکه دیتا و اینترنت کشور شد.
یک کارشناس آگاه در شرکت مخابرات استان اصفهان با تایید این خبر به ایرنا گفت: از ساعت ‪ ۱۱‬امروز دو مسیر کابل فیبر نوری کشور از تهران به اهواز و از تهران به تبریز قطع شد. این مقام که خواست نامش در خبر ذکر نشود، افزود: قطعی مسیر فیبر نوری باعث ایجاد اختلال در شبکه بویژه در مناطق جنوبی کشور و استان اصفهان شد.
وی اضافه کرد: دلیل قطعی مسیر کاملا مشخص نیست اما به احتمال زیاد بی احتیاطی برخی پیمانکاران در جاده‌های کشور باعث این مساله شده است.
وی اظهار داشت:قطعی شبکه باعث ایجاد اختلال در شبکه‌های بانکی،تلفن همراه ، دفاتر پست و خدمات ارتباطی شد. این کارشناس مخابراتی خاطرنشان کرد:این قطعی حدود ساعت چهار بعد از ظهر امروز برطرف شد.
مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات استان اصفهان نیز با تایید قطعی شبکه فیبرنوری استان، این موضوع را "فرا استانی" دانست.
"سید جمال سیاووشی" گفت: در این گونه موارد برطرف کردن قطعی‌های پیش آمده در اختیار استان اصفهان نیست. تلاشهای خبرنگار ایرنا برای دریافت اطلاعات در این زمینه از شرکت ارتباطات زیرساخت (وزارت ‪ (ICT‬تاکنون به نتیجه‌ای نرسیده است.

  • ۸۵/۰۳/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">