ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

قربان همه بروم!

| چهارشنبه, ۸ تیر ۱۳۸۴، ۱۰:۲۷ ق.ظ | ۰ نظر

علی شمیرانی - دیشب نشست اصحاب قلم و غیر قلم حوزه IT برگزار شد. یعضی ها خانوادگی شرکت کرده بودند و برخی نیز مجردی. بعضی ها هم از نگهبان جلوی در نشریه تا بالا را با خودشان آورده بودند.

ولی حیف شد چون فکر کنم فقط خبرنگاران حوزه حوادث جایشان خالی بود. از خبرگزاری گیرنا 15 نفر از خبر گزاری اونا 65 نفر از روزنامه اقتصادی 7 نفر و از یک هفته نامه 5 نفر. از سایر جاها نیز 128 نفر حضور پیدا کرده بودند.

خلاصه بعد از آنکه مقدمات صحبت های اولیه برگزار شد. نوبت تقدیر و اهدای جوایز رسید. همه جایزه گرفتند. از کسی که یک ربع قبل وارد حوزهIT شده بود تا خبرنگار محیط زیست! همه و همه جایزه گرفتند و من یک لحظه احساس کردم آقای مظلوم در دلش گفت قربان همه بروم! همه عزیزان دل برادر هستید! تازه بعد هم گفتند بروید دم در اگر کسی را پیدا کردید بگویید تا اسمش را بخوانیم. من یک لحظه با خودم گفتم نکنه یکی مدیر پذیرش هتل رو بیاره که خوب این اتفاق نیافتاد. ولی اگر می آمد جایزه می گرفت!

خلاصه قرار بود دیشب یک خبرنگار هم به نمایندگی از طرف جمع از رییس جمهور جایزه بگیرد که خوب کسی انتخاب نشد. من که فکر می کنم اگر قرار بود رای گیری بشه هیچ کس انتخاب نمی شد چون فکر می کنم همه به خودشان رای می دادند.(این شوخی بود) ولی این موضوع هم جالب شده بود.

  • ۸۴/۰۴/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">