ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخابرات عهده‌‏دار VOIP شود

| شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۸۵، ۱۰:۴۵ ب.ظ | ۰ نظر

تا زمانی که GATWAYو BACK BONE مخابرات در دست دولت قرار دارد ، ارایه مجوز VOIP به شرکت‌‏های اینترنتی معنی پیدا نخواهد کرد.

مهندس محمود خسروی ،‌‏ رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، درگفت و گو با خبرنگار ایلنا، در خصوص نهایی شدن آیین‌‏نامه تلفن اینترنتی ، با بیان این که در حال حاضر آیین‌‏نامه VOIP در دستور کار کمیسیون تنظیم مقررات قرار نگرفته است، یادآور شد: کمیسیون تنظیم مقررات ، درگیر بررسی اولویت‌‏های دیگری در بخش ارتباطات است ، به همین دلیل بررسی آیین‌‏نامه VOIP را به زمان دیگری موکول کرده است.

وی ، با بیان این که کمیسیون تنظیم مقررات باید راجع به وضعیت پروانه VOICE OVER IP تصمیم بگیرد، خاطرنشان کرد: به نظر شخصی من، مخابرات باید ارایه مجوز VOIP به شرکت‌‏ها را به عهده بگیرد ، چرا که GATEWAY و BACK BONE مخابرات دولتی است و زمانی VOIP معنی پیدا خواهد کرد که این زیر ساخت‌‏ها از انحصار دولت خارج شوند.

مهندس خسروی ، با تاکید بر این‌‏که شرکت مادر تخصصی مخابرات باید عهده‌‏دار وضعیت VOIP باشد ، گفت: آیین‌‏نامه VOIP زمانی نتیجه خواهد گرفت که یا دولت متولی آن شود و یا اگر قرار است که به بخش خصوصی سپرده شود زیرساخت مخابرات نیز خصوصی شود که در حال حاضر با توجه به آن که شرکت مادرتخصصی مخابرات و زیرساخت جزء شرکت‌‏هایی نیستند که در اصل خصوصی‌‏سازی به بخش خصوصی واگذار شوند ، این آیین‌‏نامه به نتجیه نخواهد رسید.

  • ۸۵/۰۴/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">