ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مخالفت وزارت صنایع با کاهش تعرفه واردات گوشی

| سه شنبه, ۱ خرداد ۱۳۸۶، ۰۸:۳۳ ب.ظ | ۱ نظر

به گزارش ایسنا، مفیدی رییس شرکت گسترش و نوسازی صنایع ایران در واکنش به موضوع احتمال کاهش تعرفه واردات گوشی تلفن همراه که چند روزی است از سوی برخی مسوولان وزارت بازرگانی مطرح شده است با بیان این که اصلاح تعرفه‌ها یکی از راه‌های ایجاد علاقه برای سرمایه‌گذاران است، خاطرنشان کرد: از زمان اصلاح تعرفه واردات گوشی تلفن همراه، انگیزه لازم برای تولید در کشور ایجاد شد ولی متاسفانه بسیاری از تولیدکنندگان خارجی اعتمادی به تعرفه‌های وضع شده نداشتند و تعدادی از شرکت‌های خارجی طرف مذاکره نیز کنار رفتند.

وی تاکید کرد: کاهش تعرفه واردات گوشی تلفن همراه به تولید داخلی این محصول لطمه خواهد زد و امیدواریم بحث‌های مطرح شده به زودی تکذیب شود.

به گفته او تولید گوشی در صورت کاهش تعرفه واردات آن در کشور امکان‌پذیر نخواهد بود و این موضوع بر خلاف سیاست‌های دولت است.

وی ادامه داد: ثبات در روش‌ها و سیاست‌های اعمالی مهمترین پشتوانه برای تولید است و هم اکنون شرکت نیمه ‌هادی عماد با شرکت هیوندایی برای تولید گوشی تلفن همراه به نتیجه رسیده و ما نیز منابع مالی لازم را در اختیار این شرکت قرار داده‌ایم.

  • ۸۶/۰۳/۰۱

نظرات  (۱)

معلومه اگه تعرفه کم بشه ... این وسط {...}؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">