ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشترکان "همراه‌اول" ‪ ۲۲‬میلیون

| يكشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۸۶، ۰۲:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

در آستانه بیست و نهمین سالگرد انقلاب اسلامی تعداد مشترکین "همراه‌اول" به ‪ ۲۲‬میلیون مشترک رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران ، این شرکت در دو سال گذشته بیش از ‪ ۱۵‬میلیون مشترک جدید جذب کرده که باواگذاری‌های ‪ ۱۳‬سال پیش از آن، برابری می‌کند.

براساس این گزارش، هم‌اکنون ضریب نفوذ "همراه‌اول " ‪ ۳۱‬درصد است که این مهم درسالجاری موجب کسب رتبه یازدهم رشد ضریب نفوذکشور درمنطقه خاورمیانه شده است.

این گزارش افزود: کسب رتبه نخست و نهم به لحاظ تعداد مشترکان دایمی به ترتیب درمنطقه خاورمیانه و جهان در سالجاری و کسب رتبه نخست در خاورمیانه ونیز درجهان به لحاظ رشد تعداد مشترکان دایمی در فاصله نیمه سال ‪ ۲۰۰۶‬تا نیمه ‪ ۲۰۰۷‬میلادی از دیگر موفقیت‌های این شرکت است.

شرکت ارتباطات سیار ایران در سال جاری ازلحاظ تعدادکل مشترکان (دایمی و اعتباری) در منطقه خاورمیانه و جهان و به ترتیب در رتبه دوم وسی و پنجم قرار گرفته‌است.

در این گزارش با اشاره به بهبود سرویس دهی به مشترکان ، آمده است: از آغاز سال تاکنون چهار هزار و‪ ۲۰۰‬سایت جدید راه‌اندازی و وارد شبکه شده‌است.

این گزارش می‌افزاید: شرکت ارتباطات سیار ایران با ‪ ۲۰۹‬اپراتور در ‪۹۶‬ کشور قرارداد رومینگ بین‌الملل منعقد کرده است. همچنین با راه اندازی ثبت نام اینترنتی سیم‌کارت دایمی و اعتباری تاکنون بیش از دو و نیم میلیون نفر ثبت‌نام اینترنتی‌کرده که بدین ترتیب "همراه اول" با بیش ازیک هزار میلیارد ریال فروش اینترنتی رتبه اول فروش غیر حضوری ( اینترنتی) در کشور را کسب کرده‌است.

دربخش‌دیگری از این گزارش به راه‌اندازی شارژالکترونیکی سیم‌کارت اعتباری از طریق اینترنت اشاره شده‌است که هم اکنون بعنوان یکی از جدیدترین خدمات این شرکت به مشتریان قابل ارایه است.

  • ۸۶/۱۱/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">