ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت گفت: آموزشهای الکترونیکی که در کشور ارائه می شود با پهنای باند 40 تا 50 کیلوبایت است که این میزان تنها برای ارسال صوت مناسب است و برای ارسال تصویر مشکلاتی زیادی وجود دارد.

ناصر مزینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در حوزه آموزش الکترونیکی پهنای باند و سرعت اینترنت هرچه بیشتر باشد، کیفیت ارائه خدمات آموزش الکترونیکی بهتر خواهد شد، ادامه داد: از این رو نمی توان حدی برای پهنای باند و میزان سرعت تعیین کرد.

وی به زیرساختهای آموزش الکترونیکی در کشور اشاره و تاکید کرد: زیر ساختهای مخابراتی موجود در کشور در حوزه آموزش الکترونیک تا رسیدن به حد مطلوب فاصله زیادی دارد از این رو لازم است تا با اتخاذ تدابیری این فاصله را کم کنیم.

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به برگزاری کنفرانس آموزش الکترونیکی که آذرماه در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود، افزود: در سالهای اخیر آموزش عالی به سمت آموزشهای الکترونیکی می رود و این نوع آموزشها به عنوان ابزار آموزشی در دانشگاههای در حال توسعه است از این رو کنفرانس آموزش الکترونیکی به منظور تبادل اطلاعات و جلب مشارکت دستگاههای دولتی و خصوصی در روزهای 18 و 19 آذرماه در دانشگاه علم و صنعت برگزار می شود.

  • ۸۸/۰۸/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">