ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشکل اینترنت پرسرعت پابرجاست

| سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۳۸۹، ۰۳:۴۸ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: سطح خدمات و فعالیت این شرکت بعد از خصوصی سازی بهبود یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر در زنجان، صابر فیضی عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان توجه به خصوصی سازی را گام مهم در توسعه خدمات دانست و افزود: با توجه به روند خصوصی سازی در شرکت مخابرات کیفیت خدمات این شرکت بسیار بهتر شده و برخی محدودیت های قبلی در مورد خدمات نیز مرتفع شده است.

وی با اشاره به رویکرد دولت های نهم و دهم در حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات ادامه داد: کارهای مهم و زیر بنایی که در دولت نهم و دهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات افتاده، باعث شده است تا پیشرفت های مهمی در این حوزه به وقوع بپیوندد.

فیضی توسعه شبکه تلفن ثابت و سیار و به روز شدن واگذاری تلفن ثابت و سایر و آسان شدن ارائه خدمات را در طی پنج سال گذشته یاداور شد و افزود: در دوره های قبلی معمولاً بحث عدم وجود امکانات مناسب باعث شده بود تا مردم برای استفاده از خدمات موجود، به نوعی در نوبت بمانند و نتوانند از این امکانات بهره ببرند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با اذعان به اینکه در حال حاضر رائه پنهای باند اینترنت در کشور در انحصار دولت است افزود: تا سال گذشته در ارائه اینترنت از سوی این نهاد در کشور مشکلاتی وجود داشت که با واگذاری مخابرات به بخش خصوصی، این مشکلات رفع شده است.

فیضی سیاست های تدوین شده در مخابرات را در راستای استفاده از تمامی توان کارشناسی بدنه مخابرات دانست و افزود: در این زمینه 2 گونه سیاست اعمال شده است، یکی اینکه ارائه خدمات به گونه ای باشد که شرکت مخابرات با بدنه انتهایی استفاده کننده از خدمات به صورت مستقیم درگیر نشود که این امر هزینه های زیادی دارد. دیگر اینکه بتوان از تمامی ظرفیت نیروهای جوان در این زمینه استفاده نمود.

وی تاکید کرد: تا زمانی که مخابرات به صورت دولتی اداره شود، ارائه خدمات به آن صورت که مورد نیاز است، صورت نخواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در این صورت فضا رقابتی نخواهد بود و به صورت انحصاری در دست دولت فعالیت خواهد شد که در این راستا شاهد هستیم از وقتی که مخابرات به بخش خصوصی واگذار شده، نظارت ها نیز بیشتر شده است و پیگیر ارائه بهتر کیفیت و کمیت خدمات مورد نیاز نیز هستیم.

فیضی از آمادگی این شرکت برای ارائه خدمات به تمامی دستگاه های دولتی خبر داد و گفت: سیاست دیگر این نهاد، این است که مجموعه به صورت عمومی به مردم واگذار شود که در این راستا هفته آینده با واگذاری 10 درصد سهام شرکت ارتباطات سیار که یکی از شرکت های زیر مجموعه مخابرات است، عموم جامعه را در این امر سهیم خواهیم کرد.

با حضو فیضی با تقدیر از زحمات شیبانی مدیرعامل سابق شرکت مخابرات استان زنجان نیکنام جدیدی به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات استان زنجان منصوب شد.

  • ۸۹/۰۹/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">