ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشکل سامانه ثبت سوابق بیمه‌شدگان رفع شد

| شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

مشاور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، در ادامه این نامه، ضمن عذرخواهی از بیمه شدگان به دلیل وقفه ایجاد شده،تاکید کرده که سامانه مذکور از اوایل آبان ماه امسال با افزایش سطح کیفی و امینتی، مجداد راه اندازی شده است.

 مدیرکل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی با ارسال نامه ای ، از بیمه شدگان این سازمان بابت وقفه ایجاد شده در سامانه ثبت سوابق بیمه شدگان عذرخواهی کرده و اعلام داشته که سامانه مذکور ازاوایل آبانماه امسال با افزایش سطح کیفی وامنیتی، مجددا راه اندازی شده است.
"امیر عباس تقی پور" با ارسال توضیحاتی به نسیم آنلاین ، به مطلب مندرج با عنوان "سامانه سوابق بیمه شدگان از دسترس خارج شد ؛ 14 میلیون نفر آواره شدند" واکنش نشان داده و آورده است: به منظور تکریم بیمه شدگان و اطلاع رسانی به هنگام به آنها، سامانه سوابق بیمه شدگان به عنوان یک سرویس تکمیلی در ارایه خدمات مطلوب و همچنین ایجاد شفافیت و اعتماد متقابل سازمان با مخاطبان از سال 89 راه اندازی و در اواسط مرداد ماه 95 به علت پاره ای از ملاحظات فنی و رفع نواقص ، همچنین برای حفظ حریم شخصی بیمه شدگان،ارتقای نرم افزارهای مربوطه و به روز رسانی آن ، موقتا غیرفعال شد.
مشاور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، در ادامه این نامه، ضمن عذرخواهی از بیمه شدگان به دلیل این وقفه،تاکید کرده که به اطلاع می رساند سامانه مذکور از اوایل آبان ماه امسال با افزایش سطح کیفی و امینتی، مجداد راه اندازی شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">