ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مجلس سنای ایالت نیویورک لایحه ای را تصویب کرده که به موجب آن استفاده از نیروگاه های سوخت فسیلی برای تامین انرژی مورد نیاز استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال ممنوع می شود.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، با توجه به تشدید نگرانی های زیست محیطی در آمریکا استخراج کنندگان ارزهای دیجیتال در نیویورک تنها تا دو سال دیگر می توانند از سوخت های فسیلی بدین منظور استفاده کنند.

علیرغم انتشار این خبر، دفتر کتی هوچول فرماندار نیویورک روز دوشنبه اعلام کرد او هنوز تصمیم نگرفته که آیا این مصوبه را امضا کند یا خیر.

استخراج ارزهای دیجیتال به انرژی زیادی نیاز دارد و سیستم‌های رایانه‌ای به همین منظور برق فراوانی مصرف می کنند. این مصوبه بخشی از برنامه های ایالت نیویورک برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای در سراسر این ایالت به میزان 85 درصد تا سال 2050 است.

ده درصد از عملیات استخراج بیت کوین جهان در نیویورک انجام می شود و این کار سالانه منجر به مصرف حدود 120 تراوات برق در جهان می شود که تقریبا برابر با مقدار برقی است که در کل آرژانتین مصرف می شود.

  • ۰۱/۰۳/۱۷

ماینینگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">