ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

موافقت با برگزاری مجازی جلسات علنی مجلس

| سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۰۶:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس از تصویب جزئیات طرح برگزاری مجازی جلسات علنی درموارد خاص در جلسه این کمیسیون خبر داد.
سمیه محمودی سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به جلسه صبح امروز این کمیسیون، گفت: رسیدگی به جزئیات طرح برگزاری مجازی جلسات علنی، در موارد خاص در دستورکار جلسه امروز اعضای کمیسیون قرار داشت.

وی یادآور شد: کلیات طرح مذکور در جلسه قبلی کمیسیون به تصویب اعضا رسیده بود که در این جلسه پس از ارزیابی جزئیات ، اعضا با جزئیات طرح برگزاری مجازی جلسات علنی در موارد خاص نیز موافقت کردند.

سخنگوی کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس با بیان اینکه طرح برگزاری مجازی جلسات علنی  مربوط به اصلاح ماده یک آیین نامه داخلی مجلس است، افزود: موضوع ماده یک قانون آیین نامه درباره محل برگزاری جلسات علنی مجلس است.

محمودی در تشریح مصوبه امروز اعضای کمیسیون تدوین ‌آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: با مصوبه امروز نمایندگان امکان برگزاری مجازی صحن علنی در شرایط خاص با رأی نمایندگان نیز برقرار و به امکان برگزاری جلسه در مکان های دیگر اضافه شد.

نماینده شهرضا در مجلس با بیان اینکه در برگزاری نشست علنی مجازی ضرورتی برای حضور وکلای‌ملت در صحن مجلس وجود ندارد، تصریح کرد: هیأت رئیسه مجلس درباره محل برگزاری تشخیص می دهد و نمایندگان نیز باید به آن رأی دهند از این‌رو این امکان وجود دارد که نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه نیز در جلسه حضور داشته باشند.

  • ۰۰/۰۶/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">