ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ناتوانی صدوقی در رویارویی با خبرنگاران

| پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۸۵، ۰۱:۱۰ ق.ظ | ۰ نظر

ITanalyze.ir - شرکت ارتباطات سیار همواره و به علت گستردگی مشکلات و ناتوانی در پاسخ به مشترکان و افکار عمومی سعی می کند تا با برگزاری نشست های گزینشی به نوعی سرپوش بر عملکرد مساله دار خود بگذارد.

عملکردی که علیرغم وعده های کم اثر به ویژه در زمینه کیفیت تلفن همراه هنوز هم به عنوان یکی از پاشنه های آشیل وزارت ارتباطات مطرح بوده و وزیر ارتباطات همواره باید پاسخگوی مشکلات موجود باشد.

نشست گزینشی مدیر عامل ارتباطات سیار در حالی برگزار شد که اخبار همچنان حکایت از گسترش بی رویه و غیر قابل مهار اختلال این شبکه دولتی در بسیاری از شهرهای کوچک و بزرگ کشور دارد. شبکه ای که با 15 سال سابقه وضعیت بسیار متفاوتی از لحاظ کیفی با رقبای کمتر از یک سال سابقه کار خود ندارد.

سایت آی تی ایران نیز در این مورد نوشت، روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار به منظور جلوگیری از پرسش سوالات متعدد از رییس شرکت ارتباطات سیار از حضور خبرنگاران برخی رسانه ها در آخرین جلسه مطبوعاتی این شرکت در سال 1385 جلوگیری به عمل آورد.

د رتازه ترین جلسه مطبوعاتی رییس شرکت ارتباط سیار که عصر سه شنبه گذشته در محل این شرکت برگزار شد از بسیاری از رسانه های حوزه آی تی و مخابرات دعوت به عمل نیامد. این در حالی است که بسیاری از خبرگزاری ها و رسانه هایی که پرسش های آنان عملا مطابق با سلایق مدیران شرکت ارتباطات سیار است همواره به جلسات مطبوعاتی شرکت ارتباطات سیار دعوت می شوند.

گفتنی است که میزان ارتباط رسانه های حوزه آی تی و کامپیوتر با روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار طی یک سال اخیر به حداقل خود رسیده و این موضوع اعتراض بسیاری از خبرنگاران این حوزه را دربر داشته است.

گفتنی است وحید صدوقی مدیرعامل شرکت ارتباط سیار در آخرین جلسه مطبوعاتی خود که با حضور تنها تعدادی از نمایندگان رسانه ها برگزار شد گفته است تعداد پیام های اس ام اس در ایام نوروز به روزانه 100 میلیون می رسد.

صدوقی در مورد عدم تحقق وعده مخابرات در ارایه سیم کارت های اعتباری ثبت نامی تا پایان سال که پیش از این در تبلیغات گسترده این شرکت عنوان شده بود توضیحی نداده است. گفتنی است یک میلیون و هشصتد هزار سیم کارت تا بهمن ماه توسط شرکت ارتباطات سیار ثبت نام شد و به مشترکان این وعده داده شد که سیم کارت های اعتباری خود را تا پایان سال تحویل خواهند گرفت.

  • ۸۵/۱۲/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">