ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نخستین همایش روابط عمومی الکترونیکی صبح امروز و با حضور «آقایی» معاون وزیر ارشاد و افراسیابی معاون فناوری اطلاعات سازمان صدا و سیما در مرکز همایش‌های موسسه روزنامه اطلاعات آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شهر؛ در مراسم آغاز به کار این همایش «آقایی» مدیرکل تبلیغات معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد طی سخنانی با بیان این مطلب که این همایش یک فعالیت گروهی و مبتنی بر خواست جمعی روابط عمومی‌های کشور است گفت: غیردولتی بودن و محوری بودن پژوهش در آن از ویژگی‌های اصل این همایش است.

وی افزود: با وجود اینکه کمتر از 60 سال از عمر روابط عمومی با این کیفیت در کشور می‌گذرد تا کنون کمتر از 60 عنوان کتاب تخصصی در این زمینه منتشر شده است که این بیانگر ضعف عملکرد در این زمینه است.

وی خاطرنشان کرد: حضور 500 نفر از کارشناسان و اساتید و مدیران روابط عمومی در این همایش نوید برگزاری برنامه علمی غنی در این زمینه است.

بر اساس این گزارش سلطانی‌فر مسوول کمیته علمی نخستین همایش روابط عمومی الکترونیکی با ارایه گزارشی از نحوه عملکرد این کمیته گفت: علی‌رغم استقبال جامعه علمی به دلیل توجه به اعتبار کیفیت علمی این رویداد 7 مقاله جهت ارایه پذیرفته‌ شد و مقالاتی که محتوی آموزشی و ترویجی در کتاب مقالات همایش درج خواهد شد.

وی افزود: در این میان با تعدادی از صاحب‌نظران عرصه ارتباطات نیز تماس گرفته شد و به آنها سفارش مقاله داده شد که مورد استقبال این استادان نیز قرار گرفت.

امیرپور مسوول شورای سیاست‌‌گذاری نخستین همایش روابط عمومی الکترونیکی طی سخنانی گفت: به این همایش به همت جمعی از فعالان، دست‌اندرکاران و علاقمندان هنر هشتم و به منظور توسعه و گسترش فرهنگ به کارگیری از فناوری نوین اطلاع‌رسانی و ابزار IT در حوزه روابط عمومی برگزار می‌شود.

وی افزود: آشنایی مسوولان و دست‌‌اندرکاران روابط عمومی‌ها در سازمان‌های مختلف با تایید روابط عمومی الکترونیکی در کاهش هزینه و افزایش سرعت اثربخشی بیشتر در وظایف آنها از دیگر اهداف این همایش است.

در حاشیه

• نخستین همایش روابط عمومی الکترونیکی با 30 دقیقه تاخیر برگزار شد

• در همایش روابط عمومی الکترونیکی کارها همه با دست و بدون استفاده از رایانه انجام شد.

  • ۸۴/۰۷/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">