ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پنجمین نشست تخصصی شب های فناوری با موضوع «فناوری نانو و سبک زندگی» و با حضور مدیر گروه ترویج و فرهنگ سازی ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری،  یکشنبه 27 مرداد ساعت 16 در فرهنگ سرای فناوری اطلاعات برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای فناوری اطلاعات، در پنجمین نشست تخصصی شب های فناوری عماد احمدوند مدیر گروه ترویج و فرهنگ سازی ستاد توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به سخنرانی با موضوع «تبیین مفهوم فناوری نانو و تاثیر آن بر زندگی مردم» می پردازد. در بخش دیگری از این برنامه محمد نمازی مدیر برنامه « نانو برای جامعه» با موضوع « نانو برای زندگی» سخنرانی خواهد کرد.
سلسله نشست های تخصصی « شب های فناوری»، با رویکرد طرح مسائل و موضوعات فرهنگی اجتماعی در حوزه  فناوری های نوین خصوصا فناوری اطلاعات و بیان نظریه ها، دیدگاه ها و یافته های پژوهشی در این زمینه هر ماه با حضور متخصصان و دست اندرکاران این حوزه برگزار می شود.
فرهنگ سرای فناوری اطلاعات در تقاطع خیابان های کارگر و جمهوری واقع شده است.  برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66902138 تماس بگیرید.

 

  • ۹۸/۰۵/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">