ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش مدیران IT برگزار می‌شود

| يكشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۱۹ ب.ظ | ۰ نظر

دومین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در تاریخ 21 خرداد سال جاری برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دومین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات مراکز علمی کشور با هدف تبادل دستاوردها و تجربیات با جامعه علمی کشور، آشنایی با ایده‌ها و فرصت‌های جدید جهت بهبود عملکرد فناوری اطلاعات و ایجاد بستری جهت به اشتراک‌گذاری دستاوردهای مراکز علمی کشور در زمینه فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

محورهای این همایش شامل معرفی نوآوری‌ها، دستاوردها، و ابتکارات انجام شده در حوزه فناوری اطلاعات در مراکز علمی کشور، مورد‌کاوی‌ها (Case Studies) و نمونه‌سازی‌ها (Pilots) از فناوری اطلاعات در مراکز علمی کشور، به‌روش‌های (Best Practices) فناوری اطلاعات تجربه شده در مراکز علمی کشور و خدمات فناوری اطلاعات پیاده‌سازی شـده در مراکز علـمی و قابـل ارائـه به مراکز دیگر خواهد بود.

در همین حال تجاری‌سازی، کارآفرینی و صادرات خدمات فناوری اطلاعات، فرآیندها، معماری ها و زیرساخت‌های موفق خدمات فناوری اطلاعات، راه حل‌های فناوری اطلاعات در مقابل مشکلات فرهنگی، اقتصادی، ترافیکی و نیز مستندسازی، آموزش و فرهنگ سازی پذیرش فناوری اطلاعات از دیگر محورهای این همایش است.

این همایش به عنوان مهم‌ترین و موثرترین محفل علمی کشور، با گردآوردن همه اندیشمندان، صاحب‌نظران و پژوهشگران ملی در زمینه فناوری اطلاعات کانونی را برای تبادل آرا و ارائه دستاوردهای جدید سازمان‌ها و نهادهای فعال در این عرصه فراهم می‌سازد.

مهلت ارسال دستاوردها دوم خرداد و ثبت نام مرحله اول اول خرداد و ثبت نام مرحله دوم 16 خردادماه است.

  • ۹۳/۰۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">