ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همایش کامپیوتر و IT در همدان گشایش یافت

| يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۸۷، ۰۲:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

دومین همایش ملی کامپیوتر، برق و فناوری اطلاعات با ارائه مقالات اساتید برجسته از سراسر کشور در تالار معلم همدان گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر در همدان، دبیر دومین همایش ملی کامپیوتر، برق و فناوری اطلاعات پیش از ظهر امروز در مراسم برگزاری این همایش با اشاره به ارسال 147 مقاله به این همایش گفـت: از این تعداد 109 مقاله، برتر شناخته شده است.

مهدی شعبانیان افزود: 400 مقاله در مرحله اول به دبیرخانه همایش رسیده بود که بعد از داوری و تقسیم و گروه‌بندی 106 مقاله به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

وی تبادل ‌نظر و ارائه آخرین یافته‌ها در زمینه علوم، رایانه و برق را از اهداف مهم برگزاری دومین همایش ملی فناوری اطلاعات و کامپیوتر عنوان کرد و گفت: در این همایش یکروزه 70 مقاله به صورت پوستر ارائه و در دو مرحله داوری خواهد شد.

مسئول همایش خاطرنشان کرد: تشخیص متن در تصاویر بر مبنای دسته‌بندی بدون سرپرستی ویژگی حاصل از لبه‌ها و تصویر، تعیین میزان دقت دسته‌بندی کننده ماشین بردار پشتیبان در ارزیابی اعتبار بانکی، طراحی سیستم هوشمند تشخیص پلاک خودرو و ارزیابی عملکرد آن در شناسایی پلاک‌های موجود از جمله مقالات ارائه شده است.

  • ۸۷/۱۲/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">