ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعداد شماره‌های موبایل (نامبرینگ) در هر کشور یک محدوده مشخصی دارد و به عبارت دیگر شماره‌های موبایل بی‌نهایت نیست. به دلیل همین محدودیت و لزوم بازگشت شماره‌های بی‌استفاده به مدار کاربری، بر اساس مصوبه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ایران سیم‌کارت‌های اعتباری که بیش از 3 ماه مورد استفاده قرار نگیرند، سلب امتیاز می‌شوند.
به گزارش آی‌تی آنالیز اما اپراتور اول در اقدامی مشتری‌مدارانه و به منظور جلوگیری از سلب مالکیت سیم‌کارت‌های مشترکانش، یک طرح تشویقی و ابتکاری را در دستور کار قرار داده است. این موضوع برای مشترکانی که به دلایل متعدد از سیم‌کارت‌های خود استفاده نمی‌کنند، یک فرصت جدید است تا به سادگی و با روشن کردن سیم‌کارت، نه تنها مالکیت خود را تمدید کنند بلکه یک هدیه هم دریافت کنند.
بر اساس طرح جدید همراه اول موسوم به «روشن کنید، جایزه بگیرید»، تمامی مشترکان اعتباری همراه اول که خط آنها بیش از سه ماه خاموش بوده است، تنها با روشن کردن سیم‌کارت خود، یک جایزه ویژه دریافت می‌کنند.
دریافت جایزه پس از روشن کردن سیم‌کارت با شماره‌گیری کد دستوری *10*332# (ستاره 10 ستاره 332 مربع) امکان پذیر خواهد بود.
تاکید می‌شود، سیم‌کارت‌های اعتباری خاموش با بیش از سه ماه عدم کارکرد، درصورت روشن نشدن و عدم استفاده از آن، طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، در فرایند سلب امتیاز قرار خواهند گرفت.

  • ۹۹/۰۹/۲۴

همراه اول

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">