ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

همراه اول امسال ده میلیون مشترک جذب می کند

| سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۸۷، ۰۴:۴۱ ب.ظ | ۰ نظر

در سال جدید نیز طبق تکلیف باید با ظرفیت‌سازی و جذب همگام به جذب ‌١٠ میلیون مشترک بپردازیم که در این راستا منتظر دریافت نظرات پیشنهادی در این مورد هستیم.

وحید صدوقی - مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار - با بیان این مطلب اظهار کرد: سرمایه‌ی مشترک ما، مشترکان شرکت، شرکت‌های همکار و کارکنان هستند که در قالب نظام پیشنهاد می‌توان به توقعات هر کدام از این دسته‌ها پاسخ داد و به بهره‌وری رسید.

وی جامعه هدف شرکت را مشترکان آن برشمرد و گفت: مشترکان هم می‌توانند به ما پیشنهاد دهند، چرا که هدف ما ارایه خدمات مناسب به این جمع است.

او که در نخستین جشنواره‌ی نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها سخن می‌گفت، در خصوص مزایای نظام مشارکت به ایجاد انگیزش در کارکنان، افزایش سطح رضایت شغلی، ایجاد روحیه کار گروهی و کاهش تنش‌ها اشاره کرد و گفت: شبکه ما فوق‌العاده پیچیده است و به همفکری تک تک کارکنان برای افزایش توان اجرایی مدیریت و جذب بیش‌تر مشترکان نیاز داریم.

وی نظام مشارکت را در راستای کمک به بهبود کیفیت دانست و گفت: برندگان اصلی این نظام مشترکان هستند، چرا که متناسب با مشکلات‌شان پیشنهاد ارایه می‌شود و در نهایت راحت‌تر به سرویس‌ها دسترسی می‌یابند.

صدوقی در ادامه با اشاره به خصوصی‌سازی در شرکت گفت: بر اساس پروانه ما باید به جذب ‌٣٨ میلیون مشترک بپردازیم.

وی با اشاره به برنامه‌ی سال گذشته گفت: هر چند در سال گذشته ‌٦ میلیون مشترک برنامه بود، در عمل ‌١٢ میلیون مشترک جذب کردیم.

او در ادامه راهکار جذب مشترک را در ارایه‌ی سیم‌کارت‌های ‌١٥٠ هزار تومانی عنوان کرد و گفت: طبق پیشنهاد ثبت‌نام سیم‌کارت ‌١٥٠ هزار تومانی آغاز و محصولی دیگر به محصولات شرکت اضافه شد.

صدوقی در خصوص سیم‌کارت اعتباری نیز گفت: سال قبل برخلاف نظر مجلس و سازمان مدیریت ثبت‌نام سیم کارت اعتباری را انجام دادیم و ‌١١ میلیون ثبت‌نام در نه ماه صورت گرفت.

وی تاکید کرد: علاوه بر مشارکت همه در راستای ارتقای کیفی همه بخش‌های شبکه، برای ارایه‌ی سرویس‌های جدید نظیر GPRS که در آن هزینه کرده‌ایم، از نظرات همه استقبال می‌شود.

او خاطر نشان کرد: در سال ‌٨٦ نرخ مشارکت کارکنان در نظام پیشنهادها ‌٦/٠ درصد بود در سال جاری در نظر داریم این رقم را به ‌٣ تا ‌٤ برسانیم.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار تصریح کرد: پیاده‌سازی نظام پیشنهاد از ارایه‌ی آن مهم‌تراست و ما به دنبال این فرایند هستیم و معتقد نیستیم که ارزیابی این دوره بهترین و کامل‌ترین است اما به دنبال بهتر کردن آن هستیم.

بنا بر اعلام این جشنواره با تقدیر از اعضای اصلی کمیته‌های راهبردی پیشنهادات و نفرات برگزیده اول و دوم این جشنواره همراه بود.

  • ۸۷/۰۳/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">