ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری سیم کارت در 230 شهر بدون قرعه کشی

| چهارشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۸۵، ۰۶:۳۷ ب.ظ | ۱۰ نظر

از میان 1115 شهر کشور سیم کارتهای تلفن همراه 230 شهر، بدون قرعه کشی واگذار می شود و در شهرهایی که امکانات زیرساخت های آن موجود باشد سعی بر این است که این واگذاری ها سریعتر از موعد انجام شود.

به گزارش خبرگزاری شهر ، ،" محمد سلیمانی" که برای افتتاح 133 پروژه مخابراتی در استان خراسان رضوی به سر می برد، در جمع کارکنان مخابرات، پست و پست بانک این استان گفت: اعلام موفقیت 20 فروردین نقطه عطفی در تاریخ است و این افتخاری است که به دست جوانان این ملت نصیب کشور ما شده و از ابعاد مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سطح منطقه و جهان قابل تحلیل است.

وی ادامه داد: کشوری که صاحب یک فناوری جدید شده و آن را به مرحله بهره برداری می رساند علاوه بر تحکیم در استقلالش، از نظر تحولات اقتصادی نیز تاثیر بسزایی در منطقه خواهد داشت.

محمد سلیمانی در بخش دیگر سخنان خود افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی نظامی ست مستقل زیر پرچم صاحب الزمان و از طریق ائمه اطهار و بدون وابستگی به شرق و غرب و کمک ابرقدرتهای جهان توانسته روی پای خود بایستد و راه موفقیت آمیز خود را ادامه دهد.

وی خاطرنشان کرد: در موقعیت فعلی دولت کمر همت برای خدمت به مردم بسته است و خالصانه تلاش می کند تا در راستای چهار محور مطرح شده حرکت کند دولت مسوولیت را به عنوان یک تکلیف نگاه می کند و این همدلی و وحدت در سطح دولت و ملت بی نظیر است.

دکتر سلیمانی تاکید کرد: در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در شرایط خوبی به سر می بریم ولی تا رسیدن به شرایط مطلوب راه زیادی در پیش داریم بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات تاثیرات مفیدی بر تحولات اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جامعه دارد.

وی افزود: در بخش تلفن ثابت رشد قابل توجهی داشتیم و در حال حاضر با بیش از 20 میلیون تلفن ثابت در کشور دارای ضریب نفوذ 29 در صد می باشیم. ولی این توزیع در کشور عادلانه نیست در حالیکه ضریب نفوذ تلفن ثابت در تهران 50 در صد است اما در برخی از نقاط کشور ضریب نفوذ به زیر 20 در صد می رسد. وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: در بخش تلفن همراه نیز با توجه به واگذاری 5/8 میلیون تلفن همراه از سوی اپراتور اول و 500 هزار سیم کارت از سوی تالیا و با توجه به رسیدن ضریب نفوذ 12 در کشور، نیازها بسیار بیش از این است و ضریب نفوذ تلفن همراه تا پایان برنامه چهارم توسعه باید حداقل به 35 در صد برسد.

وی ادامه داد در بخش پست نیز در برنامه چهارم توسعه باید ضریب نفوذ ارسال مرسولات را از 7 در صد به 20 در صد برسانیم و در بخش پست بانک نیز این بانک علاوه بر خدمت رسانی به مردم و خدمات خرده بانکی در عین حال باید پشتوانه مناسبی برای پست و مخابرات باشد.

وزیر ارتباطات در پایان سخنان خود گفت: از 68 هزار روستای کشور تنها 47 هزار روستا دارای ارتباط مخابراتی ست و حدود 20 هزار روستای کشور فاقد این ارتباطات می باشد.

  • ۸۵/۰۱/۲۳

نظرات  (۱۰)

با عرض سلام و خسته نباشی . اسامی 230 شهر واگذاری سیم کارت بدون قرعه کشی در اردبیهشت 85 را می خواست . با تشکر
  • دانیال تنهاامامی
  • اسامی 230 شهر بدون قرعه کشی را می خواستم با تشکر
  • محمد فراهانی
  • اسامی 230شهر بدون قرعه کشی را می خواستم.با تشکر کلیه سیم کارت های متقاضیان تلفن همراه 223 شهر، بدون قرعه کشی و در هفته پایانی ماه جاری واگذار خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار، کلیه سیم کارت های متقاضیان تلفن همراه 223 شهر، بدون قرعه کشی و در هفته پایانی ماه جاری واگذار خواهد شد که دستورالعمل اجرایی آن در روزهای آینده، اعلام می شود. بر ساس این گزارش ، اسامی این 223 شهر به شرح زیر است: آذربایجان شرقی (16 شهر) آذر شهر، کلوانق، آق کند، کلیبر، باسمنج،کوزه کنان،،ترک، مهربان،جلفا، نظرکهریزی، شرفخانه، هریس،صوفیان، وایقان،کشک سرای، یامچی، آذربایجان غربی (9 شهر) باروق، سیمینه،چهار برج،فیرورق،ربط، میر آباد،سرو،نالوس،سیلوانه، اردبیل (7 شهر) آبی بیگلو،عنبران،تازه کندانگوک، لاهرود،جعفر آباد،هیر،رضی اصفهان (16 شهر) ابریشم، دامنه ،افوس، رزوه،تودشک، سگزی،جندق،علویچه،جوشقان و کامو،قمصر،چادگان، گوگد،حبیب آباد،منظریه،حسن آباد،ونک ایلام (6شهر) توحید،مهران،زرنه،مورموری،صالح آباد،میمه بوشهر (4شهر) آبدان،خارک،بندر دیر، عسلویه چهارمحال و بختیاری (1 شهر) سودجان خراسان جنوبی (9 شهر) اسفدن، سه قلعه ،آرین شهر، شوسف،آیسک، مود،زهان،نیم بلوک ،سربیشه خراسان رضوی (25 شهر) انابد، شهرزو،باجگیران، عشق آباد،جنگل،فرهاد گرد،چاپشلو،فیروزه،درود، قدمگاه،رباط سنگ،قلندر آباد،رضویه،کاریز،روداب،کدکن،سفید سنگ،کندر، سلطان آباد، لطف آباد،سنگان، ملک آباد،شاندیز،نوخندان،ششتمد خراسان شمالی (4 شهر) حصار گرمخان،شوقان،سنخواست، صفی آباد خوزستان (9 شهر) آغاجاری،صیدون،جایزان، ملا ثانی،حسینیه،هفتگل،رفیع،ویس،شیبان زنجان (2 شهر) زرین رود،سجاس سمنان (7 شهر) ایوانکی، شهمیرزاد،بسطام،کلاته خیج،بیارجمند، مجن،دیباج سیستان و بلوچستان(16 شهر) ادیمی،سیرکان،اسپکه،قصر قند،بزمان، کنارک،بنت،گلمورتی،بنجار، میرجاوه،جالق،نصرت آباد،دوست محمد،نگور،زهک،نیک شهر فارس (13 شهر) ایزد خواست، قطب آباد،بهمن، کامفیروز،جنت شهر،کره ای،خاوران،لپونی،رونیز، مشکان،سروستان، نوبندگان،سورم قزوین (5 شهر) ارداق،دانسفها،اسفرورین،رازمیان،آبگرم کردستان (6 شهر) آرمرده، دلبران،بابارشانی، دیزج،بوئین سفلی، شویشه کرمان (8 شهر) اختیار آباد،فاریاب،جوپار، گلزار،خانوک، نجف شهر،دهج، نگار کرمانشاه (8 شهر) حمیل،کوزران،رباط، میان راهان،سرمست، نودشه،کرند غرب،هلشی گلستان (4 شهر) انبار آلوم،سرخنکلاته،اینچه برون، نوده خاندوز گیلان (4 شهر) بازار جمعه،رودبنه،دیلمان،ماسوله لرستان (8 شهر) چالانچولان، فیروز آباد،درب گنبد، کونانی،زاغه، معمولان،سپیددشت، مومن آباد مازندران (17 شهر) ایزدشهر،زرگر محله،آلاشت،سرخرود،بلده،سلمانشهر،چالوس، کلاردشت، چمستان،کوهی خیل،خلیل شهر، کیاکلا،رستمکلا،مرزن آباد،رویان، مرزی رینه مرکزی (8 شهر) توره،نراق،داود آباد،نوبران،سنجان،نیمور،کرهرود،هندودر هرمزگان (3 شهر) زیارتعلی،هرمز،قشم همدان (6 شهر) ازندریان، شیرین سو،جورقان،فرسفنج،جوکار، گل تپه یزد (2 شهر) احمد آباد، دیهوک
    لطفاً اطلاعاتی در مورد 4 شهر گیلا بدهید شهر ها را هم مشخص کنید با تشکر
    اسامی 230شهر رو میخواستم اگه ممکنه و بگید که کی واگذار میشه با تشکر
  • شیرین از اهواز
  • سلام خسته نباشید می خواستم بدونم سیم کارتهای تالیا کی در اهواز واگذار میشه ممنون
    سلام . من تالیا اینترنتی ثبت نام کردم . نوشته بودن تحویل هفته دوم. منظورشون هفته دوم بعد از ثبت نام است؟ اگرنه منظور کی است؟ ----------------------------- با روابط عمومی تالیا تماس بگیرید.09329329329 آقای شاکری
  • سمانه عصمتی
  • می خواستم بدونم سیم کارت سیار در مشهد کی تحویل میدن اگه میشه جواب بگین
    می خواستم بدونم سیم کارت اعتباری تالیا اسامی کسانی که نام خانوادگیشان با حرف ح شروع میشود را در شهر آبادان در چه تاریخی توضییع میکنند
    بابا آخه این ایرانسل کی تو آبادان آنتن میده.حتی تو اهواز هم راه افتاده .پس کی؟ اگه میشه یکی به ما بگه / ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">