ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیم‌کارت‌های رند ایرانسلی با پیش‌شمارۀ «۰۹۰۰» و «۶ بار تکرار عدد ۶» که به مناسبت شهرآورد تهران به حراج گذاشته شده بودند، طی مراسمی به برندگان این حراج، تحویل داده شدند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، در این مراسم، ۱۰ عدد سیم‌کارت رند ایرانسل با پیش‌شمارۀ ۰۹۰۰ و «۶ بار تکرار عدد ۶»، ویژۀ هواداران باشگاه پرسپولیس، به برندگان حراج این شماره‌ها، تحویل داده شد.

در این رویداد که در ورزشگاه شهید کاظمی تهران (محل تمرین تیم فوتبال پرسپولیس) و با حضور برخی بازیکنان و پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، از جمله کریم باقری و افشین پیروانی برگزار شد، علاوه بر سیم‌کارت‌های فوق، ۱۰ عدد توپ رسمی لالیگا، توسط ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و ۱۰ عدد پیراهن شماره ۶ تیم پرسپولیس نیز، توسط باشگاه، با امضای بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس، به رسم یادبود، به خریداران اهدا شد.

همچنین در چارچوب اجرای این طرح، ۳۰ درصد از درآمد حاصل از فروش سیم‌کارت‌های مذکور، با هدف کمک به رشد تیم‌های پایۀ باشگاه پرسپولیس، به این باشگاه اهدا می‌شود.

سیمکارت رند 0900 پرسپولیس | ایرانسل

ایرانسل، حامی باشگاه پرسپولیس، همزمان با برگزاری شهرآورد تهران، مزایدۀ شماره‌های رند ایرانسلی ویژۀ هواداران باشگاه پرسپولیس را با هدف حمایت از این باشگاه، برگزار کرد.

در این مزایده که از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ آغاز شد و تا ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ ادامه داشت، شماره‌های رند ایرانسل با پیش‌شمارۀ ۰۹۰۰ و ۶ بار تکرار عدد ۶، عرضه شدند.

خاص‌ترین شمارۀ عرضه شده در این مزایده، شمارۀ ۰۹۰۰۶۶۶۶۶۶۶ بود. شماره‌های رند دیگری که با پیش‌شمارۀ ۰۹۰۰ و ۶ بار تکرار عدد ۶ در این مزایده عرضه شده بودند، شامل ۰۹۰۰۶۶۶۶۶۶۰، ۰۹۰۰۶۶۶۶۶۶۱، ۰۹۰۰۶۶۶۶۶۶۹ و… بودند.

علاقه‌مندان به شرکت در مزایدۀ شماره‌های رند ایرانسل، می‌توانند به پرتال ویژۀ برگزاری مزایده‌ها، به نشانی shop.irancell.ir/rond مراجعه کنند.

سیم‌کارت‌های ۰۹۰۰، جدیدترین پیش‌شماره در شبکۀ تلفن‌همراه ایران، با شعار «تو فوق‌العاده‌ای» و «۰۹۰۰؛ خط نسل متمایز»، از ۴ آبان ماه ۱۴۰۰ عرضه شده‌اند.

ایرانسل، همزمان با آغاز نیم‌فصل دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ لیگ برتر فوتبال ایران، با امضای یک قرارداد، حامی رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس شده است. بر اساس این قرارداد، ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در ادامۀ اقدامات خود در چارچوب مسؤولیت و سرمایه‌گذاری اجتماعی شرکتی، با هدف ایجاد شور و نشاط در جوانان به‌عنوان جامعۀ اصلی مشترکان این اپراتور و کمک به توسعۀ پایدار و ارتقای جایگاه اقتصادی و فرهنگی باشگاه پرسپولیس و استفادۀ حداکثری از ظرفیت‌های بالقوه موجود برای ارائۀ خدمات بیشتر به هواداران این باشگاه، از باشگاه پرسپولیس حمایت می‌کند.

  • ۰۱/۰۲/۰۶

ایرانسل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">