ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری 85 درصد مخابرات به بخش خصوصی

| چهارشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۸۶، ۰۸:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

در حال حاضر تکنولوژی مخابراتی را به چند کشور همسایه صادر می‌کنیم و درصددیم با برنامه‌ریزی مناسب، صادرات تکنولوژی مخابراتی را به تمام کشورهای همسایه گسترش دهیم.

به گزارش (ایسنا)، محمد خواجه‌پور - معاون وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات - در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی مخابرات در جهان، جمهوری اسلامی ایران نیز با تکیه بر فن‌آوری بومی جوانان ایرانی توانسته است همپای کشورهای جهان پیش برود و در بسیاری از شاخص‌های مخابراتی در جهان سرآمد باشد.

خواجه‌پور همچنین با اشاره به واگذاری 85 درصد سهام شرکت مخابرات ایران به بخش خصوصی در آینده نزدیک اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به اقدامات انجام شده، بسیاری از خدمات مخابراتی در سطح کشور توسط بخش خصوصی انجام می‌شود که در پی آن هستیم تا سایر خدمات مخابراتی قابل واگذاری و همچنین سهام شرکت مخابرات ایران را طبق سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار کنیم.

معاون وزیر ارتباطات در ادامه به افتتاح بیش از هفت هزار و 700 طرح مخابراتی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: این طرح‌ها با صرف بیش از 552 میلیارد تومان اعتبار، آماده‌ی بهره‌برداری شده‌اند که امیدواریم با افتتاح این طرح‌ها گام دیگری در جهت بهبود خدمات مخابراتی در سطح کشور برداشته شود.

  • ۸۶/۱۱/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">