ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزارت ارتباطات خواستار همکاری بخش خصوصی شد

| سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۸۵، ۰۸:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار همکاری بخش خصوصی برای تامین تجهیزات مخابراتی کشور، شد.

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی وزارت ارتباطات ، جهت دستیابی به اطلاعات در مورد توان تولید سوئیچ‌های داخلی پرظرفیت بیش از ‪ ۲۰K‬وبه منظور تطبیق حجم تولید آنها با نیازهای شرکت مخابراتی، از شرکت‌های تولیدکننده تجهیزات مخابراتی خواسته شده، ضمن ارایه اطلاعات کامل از میزان ظرفیت تولید سالیانه سوئیچ بیش از ‪ ،۲۰K‬برنامه تولید سال‌های آتی خود را نیز برای همکاری اطلاع دهند.

بر اساس این گزارش، از آنجایی که صدور گواهی تایید نمونه از جمله وظایف سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی است این سازمان از تمامی تولیدکنندگان تجهیزات داخلی خواست که تا پایان مهرماه لیست تجهیزات مخابراتی که قابلیت لازم جهت ورود به شبکه مخابرات کشور را دارد، اعلام کنند.

"وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بر ایجاد یک نظام منسجم در جهت تایید نمونه تجهیزات مخابراتی اعم از تجهیزات مشترکین (‪ (CPE‬دسترسی (‪،(Access‬ شبکه‌ای (سوئیچ و انتقال) و جانبی، قبل از ورود به شبکه مخابراتی کشور تاکید دارد."

بر اساس این گزارش، وجود توانمندی در جهت تضمین حفظ کیفیت محصول در تولید انبوه، خدمات پس از فروش و رعایت استانداردهای مرتبط با کیفیت از الزامات دریافت تایید نمونه است.

  • ۸۵/۰۷/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">