ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مجتمع صنعتی رفسنجان گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هنوز در خصوص پیشنهاد افزایش بیش از یک ماه اعتبار زمانی سیم کارت‌های «تالیا» مجوز و پاسخ روشنی ارایه نکرده است.

حسین بهرام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: با وجود اینکه هنوز مجوز افزایش اعتبار زمانی سیم‌کارت «تالیا» از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات داده نشده است، اما ما هنوز اقدام به قطع ارتباط سیم کارت مشترکین نکرده‌ایم.

به نوشته خبرنگار ما، از واگذاری سیم‌کارت‌های اول 130 روز گذشته و عملا می‌توان گفت که یک ماه از شارژ مشترکین ماه اول گذشته است ، چندی پیش نیز مدیر روابط عمومی شرکت تالیا از پیشنهاد افزایش دو ماهه اعتبار زمانی مشترکین در صورت مجوز وزارت ارتباطات خبر داده بود.

بهرام پور در خصوص مشکلات موجود در شبکه تالیا گفت: مشکل شبکه تالیا، قابل پیش‌بینی بود اما رفتار 400 هزار مشترک قبل از ورود به این شبکه مشخص نبود و نمی‌توانستیم پیش‌بینی کنیم که با ورود این میزان مشترک شبکه پارامتر‌های خود را چگونه نشان خواهد داد.

وی تاکید کرد: روند بهبودی شبکه تالیا به صورت پلکانی با نصب تجهیزات و بهینه شدن سیستم‌ها ملموس می‌باشد و مطمئنا مشکلات تالیا تا آبان‌ماه امسال به طور کامل مرتفع خواهد شد.

به گفته وی، روند بهبود شبکه تالیا تا چند روز آینده به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت.

بهرام‌پور همچنین از مشکل بودجود آمده در ارسال پیام کوتاه از تالیا به تالیا اظهار بی‌اطلاعی کرد و آن را قابل بررسی دانست.

مدیرعامل شرکت تعاونی مجتمع صنعتی رفسنجان در پاسخ به ثبت‌نام دوم سیم‌کارتهای اعتبار تالیا گفت: ثبت‌نام و واگذاری مرحله دوم سیم‌کارتهای اعتباری «تالیا» در تهران تا زمانی که بستر مخابراتی موجود بهینه نشود صورت نخواهد گرفت، اما اگر مطابق برنامه این بستر با نصب تجهیزات بهینه شود، مطمئنا از اواخر امسال کار واگذاری مرحله دوم سیم کارت‌های اعتباری تالیا آغاز می‌شود.

  • ۸۴/۰۷/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">