ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور از صدور کارت ملی هوشمند برای ایرانیان خارج از کشور خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، رضا عامری اعلام کرد: این طرح با همکاری سازمان ثبت احوال و وزارت امور خارجه پیگیری و در مرحله نخست در سه نمایندگی کشورمان در کوالالامپور، فرانکفورت و وین به عنوان نمونه اجرا شد. 

به گفته مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور با اخذ درخواست صدور کارت ملی هوشمند هموطنان در این سه نمایندگی و ارسال برخط اطلاعات متقاضیان به تهران و صدور و ارسال کارت در کمتر از یک ماه، خدمت جدیدی به خدمات دولت جمهوری اسلامی ایران به ایرانیان خارج از کشور اضافه شد. 

مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان وزارت امور خارجه اضافه کرد ۱۳۰ قطعه اولین دسته از کارتهای هوشمند ملی ایرانیان مقیم خارج از کشور پس از چاپ در تهران روز گذشته به مقاصد فرانکفورت، وین و کوالالامپور ارسال شد. در مرحله دوم ۲۰ نمایندگی دیگر کشورمان که جمعیت بیشتری از هموطنان در حوزه ماموریت آنها زندگی می کنند از این خدمت برخوردار می شوند و متقاضیان می توانند با ثبت درخواست کارت ملی هوشمند خود را در خارج دریافت کنند.

عامری اخیرا از سوی حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه بعنوان مدیرکل شورای عالی امور ایرانیان منصوب شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">