ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

امیدواری واعظی برای کاهش تصدی‌گری دولتی

| دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۰۲:۵۵ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار دکتر روحانی با معاونان و مدیران ارشد وزارت ارتباطات و شرکتهای تابعه گفت: هر آنچه در توان داریم در راستای اهداف دولت تدبیر و امید به کار می‌بندیم

به گزارش مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار دکتر روحانی رئیس جمهوری ایران با  معاونان و مدیران ارشد وزارت ارتباطات و شرکتهای تابعه در فروردین سال 95 گفت: با عنایت حضرتعالی که همواره حامی بخش ICT در کشور بوده‌اید هر آنچه در توان داریم در راستای اهداف دولت تدبیر و امید به کار می‌بندیم .

وی با بیان اینکه در ابتدای این دولت اولویت، ایجاد زیرساخت‌های  بخش ICT در کشور بود افزود: در ابتدای دولت برنامه پیشرفت این بخش 14/5درصد بود و امروز بیش از برنامه، پیش رفته‌ایم.

واعظی با اشاره به اینکه عملیاتی شدن برنامه‌ها ادامه خواهد داشت افزود: اولویت وزارت ارتباطات ایجاد کسب و کار، تولید محتوا ، افزایش خدمات و اپلیکیشن‌ها است و  این امر از طریق حمایت جدی از بخش خصوصی انجام خواهد شد.

 وزیر ارتباطات بر کاهش تصدی گری در حوزه ICT تاکید کرد و افزود: فقط در حوزه زیرساخت‌هایی که اقتصادی نیستند و یا امنیتی هستند حاکمیت نقش دارد و امیدواریم بتوانیم بقیه امور را به بخش خصوصی بسپاریم.

وی بر ایجاد بستر فعالیت برای شرکت‌های دانش بنیان و فارغ‌التحصیلان تاکید کرد و ادامه داد:  در این 31 ماه تلاش ،  از فعالیت حوزه، حمایت کردم و امیدواریم در آینده نیز بخش خصوصی و شرکتهای دانش بنیان از حمایت‌های لازم برخوردار شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">